درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7403صفحه نخست » سه شنبه، 5 آذر 1392 - 03:04
افزایش 20درصدی پهنای باند ظرف 100 روز/ 14 برنامه 100 روزه برای 4 سال
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه ریزی 100 روزه در جهت خدمت رسانی به مناطق محروم و روستاها را از مهمترین برنامه های وزارتخانه متبوع خود عنوان کرد و بیان داشت: بنا داریم 14 برنامه 100 روزه را برای 4 سال در وزارت ارتباطات دنبال کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پهنای باند اینترنت کشور در آغاز کار دولت یازدهم 71 گیگابیت بود که امروز این رقم به 100 گیگابیت بر ثانیه رسیده و پهنای باند داخلی نیز طبق برنامه در این 100روز 20 درصد افزایش یافته است.
محمود واعظی در حاشیه تجمع بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جمع خبرنگاران، دستاوردهای بزرگ هسته ای کشور را تبریک گفت و اظهار داشت: این موفقیت همزمان با اتمام برنامه 100 روزه دولت تدبیر و امید محقق شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه ریزی 100 روزه در جهت خدمت رسانی به مناطق محروم و روستاها خبر داد و گفت: بنا داریم 14 برنامه 100 روزه را برای 4 سال در وزارت ارتباطات دنبال کنیم.
وزیر ارتباطات ایجاد آرامش در این وزارتخانه را از دیگر برنامه های 100 روزه عنوان کرد و گفت: در زمینه پست نیز در تلاش هستیم هر ماه یک خدمت را به مردم ارائه دهیم و این خدمات می تواند هم نیازهای مردم و هم دستگاههای دولتی را تامین کند.
واعظی با اشاره به حضور خود در 5 شبکه اجتماعی داخلی گفت: با توجه به استقبالی که مردم از شبکه های اجتماعی داخلی دارند بنا داریم پهنای باند شبکه های اجتماعی داخلی را افزایش داده و همچنین در شبکه های اجتماعی صفحه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه این شبکه ها داخلی ارتباطی دوسویه را برقرار می کنند افزود: از آنجایی که قصد تبعیض بین شبکه های اجتماعی داخلی را نداریم در هر 5 شبکه اجتماعی داخلی صفحه خواهیم داشت و از شبکه های اجتماعی داخلی حمایت می کنیم.
وزیر ارتباطات همچنین از راه اندازی تلفن گویا برای ارتباط مستقیم با مردم به عنوان یکی از پروژه های 100 روزه این وزارتخانه خبر داد و گفت: تلفن گویای 195 امکان ارائه مطالبات و شکایات مردمی از وضعیت ارتباطات کشور و ارائه کنندگان خدمات و اپراتورها را فراهم می کند و ما از این طریق پیگیری های لازم را انجام می دهیم.
وی با بیان اینکه دوره انحصار رایتل تمدید نخواهد شد و این اپراتور تا مرداد 93 زمان دارد تجهیزات خود را برای نسل سوم موبایل فراهم کند گفت: ما تعهداتمان را نسبت به رایتل نخواهیم شکست اما اپراتورهای موبایل برای جانماندن از تکنولوژی می توانند از امروز شبکه های خود را مجهز به این فناوری کنند و زمانی که دوره انحصار رایتل به اتمام رسید سرویس ارائه دهند.
وزیر ارتباطات با تاکید بر راه اندازی نسل چهارم موبایل توسط اپراتورهای تلفن همراه گفت: ما به اپراتورها توصیه می کنیم از نسل سوم عبور کنند و سرمایه گذاریهای لازم را برای نسل چهارم موبایل انجام دهند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد