درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 12:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7375صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 آذر 1392 - 03:00
میر شمسی:
کنفرانس روابط عمومی ایران باعث ارتقاء دانش روابط عمومی ها می شود
نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان از تمامی روابط عمومی های سازمان ها ، نهادها، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان خواست با حضور و شرکت شایسته در کنفرانس و جشنواره روابط عمومی ایران ضمن ارتقاء دانش علمی خود، وضعیت و کارکرد مجموعه خود را نیز در این جشنواره مورد ارزیابی قرار دهند.
  

 کنفرانس روابط عمومی ایران باعث ارتقاء دانش روابط عمومی ها می شود

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیدکمال میرشمسی شامگاه یکشنبه در گرگان گفت : برگزاری سالانه کنفرانس و جشنواره روابط عمومی ها که طی روزهای 23 و 24 دی ماه سالجاری در تهران برگزار می شود و امسال یازدهمین دوره آن است ، فرصت مغتنمی است که مدیران و کارکنان روابط عمومی می توانند داشته ها و دانسته های خود را ارتقاء بخشیده با ارزابی های صورت گرفته در جشنواره و نتایج حاصل از آن فارغ از هر نتیجه ای، به جایگاه خود پی ببرند .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان تاکید کرد : با تلاش مضاعف و استفاده از تجربیات دیگر روابط عمومی های شرکت کننده در منفرانس و جشنواره و با خلاقیت و نوآوری می توان مسیر پیشرفت و تعای را طی کرد.

وی افزود : آشنایی و برقراری ارتباطی موثر و سازنده با روابط عمومی های دیگر ، اساتید و فعالان و کارگزاران روابط عمومی کشور ، شرکت در کارگاه های آموزشی ، نمایشگاه جانبی از جمله ویژگی های برجسته کنفرانس و جشنواره روابط عمومی هاست که در 23 و 24 دی ماه و به همت موسسه کارگزاران روابط عمومی برگزار می شود.

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان خاطر نشان کرد : از تمامی همکاران گرامی خودم به عنوان مدیران و کارکنان تلاشگر حوزه روابط عمومی سازمان ها ، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان گلستان می خواهم که با حضور یکپارچه و موثر خود در این رویداد بزرگ ، جایگاه ویژه ای را برای روابط عمومی های استان رقم بزنند. چراکه مجموعه روابط عمومی های استان که چندی پیش جشنواره و همایش روابط عمومی های استانی را برگزار کرده اند ، نشان دادند که شایستگی حضور در مجامع بزرگ تر و بالاتر را دارا هستند.

سید کمال میر شمسی گفت: این جشنواره در دو سطح ملی و بین المللی و در بخش های ویژه ، اصلی ، انتشارات ، فعالان روابط عمومی و جوایز روابط عمومی دیجیتال برگزار می شود که در بخش های مورد نظر بهترین پژوهش ، بهترین ارتباط رسانه ای ، بهترین ارتباط مردمی ، ارتباط درون سازمانی ، تبلیغات ، بهترین کتاب و بروشور روابط عمومی ، وبلاگ ، وب سایت و... مورد ارزیابی قرار می گیرند.

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد : مهلت شرکت در جشنواره بیستم آذر ماه در نظر گرفته شده است و روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان به عنوان نماینده کنفرانس و جشنواره در استان این آمادگی را دارد که در صورت نیاز با ارائه مشاوره به روابط عمومی های استان ، شرایط حضور شایسته همکاران گرامی را در جشنواره و کنفرانس به وجود آورد.

 

منبع: مهر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد