درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:09   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7370صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 3 آذر 1392 - 20:51
8 اصل برای اثربخشی در روابط عمومی/ طراحی یک استراتژی خوب برای رسانه مهم است
سادگی هوشمندی است - دریافت پوشش خبری خوب همیشه به عنوان «جوهر خوب» در نظر گرفته شده است. این گفته در شرایط فعلی مشکوک به نظر می رسد. حتی با در اختیار داشتن مجلات بزرگ مانند نیوزویک آنلاین نیز نمی توان بسنده کرد. اما اتخاذ یک استراتژی خوب روابط عمومی برای رسانه هنوز برای سازمان های غیر انتفاعی مهم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی(سردبیر شارا)- دریافت پوشش خبری خوب همیشه به عنوان «جوهر خوب» در نظر گرفته شده است. این گفته در شرایط فعلی مشکوک به نظر می رسد. حتی با در اختیار داشتن مجلات بزرگ مانند نیوزویک آنلاین نیز نمی توان بسنده کرد. اما اتخاذ یک استراتژی خوب روابط عمومی برای رسانه هنوز برای سازمان های غیر انتفاعی مهم است.


دیوید فنتون و لیزا چن، دو مدیر اجرایی در شهر نیویورک و مستقر در فنتون، در کتاب شان با عنوان « سازمان های غیر انتفاعی 101» نوشته اند: پایه های جلب توجه کردن برای همه دلایل یکسان هستند و حتی مردم تحصیلکرده چیزهای زیادی را از اخبار آنلاین دریافت می کنند. این 8 اصل عبارتند از:


اصل اول. داستان های فراموش نشدنی ارسال کنید: داستان خود را «جذاب» ارائه کنید، این بدین معناست که چیزی تولید کنید که مردم از خواندن آن لذت ببرند. برای این کار بایستی شخصیت های برجسته ای را به داستان خود بیافزایید.


اصل دوم. مردم را در جایی که هستند ملاقات کنید- سپس آنها را با خود همراه کنید: قبل از اینکه از مردم بخواهید به موضوع شما بپردازند، شما باید زمینه های مشترکی با آنها پیدا کنید.


اصل سوم. خودتان را تکرار کنید: شما باید سناریوهایی طراحی کنید که داستان خود را بارها و بارها در مکان های مختلف تکرار کنید.


اصل چهارم. روابط خود را با خبرنگاران بر مبنای اعتماد پی ریزی کنید: همانطور که کریس ماتیوز در MSNBC’s در برنامه «این فرد را نمی شناسید، کسی است که می شناسید.»


اصل پنجم. مسائل را ساده بیان کنید: این به معنی زائل کردن معنا نیست- برعکس، سادگی هوشمندی است، زیرا معنی بیشتری در خصوص اهمیت دلایل تان و الهام بخش شما توسط مردم درک می شود.


اصل ششم. بهره برداری از ابزارهای پیام رسان موثر: گاهی اوقات ابزار انتقال پیام به اندازه خود پیام اهمیت دارد.


اصل هفتم. استفاده از تبلیغات برای کسب اخبار: با ترکیب مناسب از استراتژی جسورانه و پخش رسانه ای، این امکان وجود دارد همتراز با یک آگهی متوسط، پیشنهاد خرید را به میلیون ها نفر به طور رایگان و توسط رسانه ها ارائه دهید.


اصل هشتم: اجازه ندهید مخالفان کنترل گفتگو را به دست بگیرند: حریف را خم کنید و به خاطر داشته باشید که او را زمین بزنید. زیرا اگر فکر کنید، تبلیغات منفی به زودی از بین خواهد رفت، هرگز یک استراتژی خوب روابط عمومی نیست.


منبع: http://www.thenonprofittimes.com/management-tips/8-principles-of-effective-public-relations/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد