درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7336صفحه نخست » یکشنبه، 3 آذر 1392 - 06:54
کمپین گوگل برای استفاده زنان هندی از اینترنت
گوگل یکی از آن شرکت هایی است که بشدت معتقد به حق تک تک افراد برای دسترسی به اینترنت است، و همین مسئله انگیزه ای برای شرکت گوگل است تا برای اولین بار با راه اندازی کمپین، 50 میلیون زن هندی را به اینترنت متصل کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمپین "کمک به زنان برای متصل شده به اینترنت" از امروز پس از کنفرانس خبری "راه اندازی وبسایتی برای تامین کردن مسائل پایه ای برای استفاده کاربران خانم از اینترنت" رسماً آغاز شد.
Rajan Anandan مدیر بخش هند شرکت گوگل به خبرنگاران گفت که زنان تنها یک سوم از 200 میلیون و اندی کاربر اینترنت در هند را تشکیل می دهند و از آنجاییکه این کشور در حال تبدیل شدن به دومین بازار اینترنتی دنیا است این آمار باید تغییر کند.
Anandan اضافه کرد: "(دسترسی به) اینترنت می تواند به زنان برای رسیدن به عزت نفس، بیان آزادانه دیدگاه های خود، دسترسی به فرصت ها وموقعیت های جدبد و تحصیل کردن کمک کند. هدف کمپین ما متصل کردن 50 میلیون کاربر خانم به اینترنت طی سال آینده میلادی ست تا آن ها نیز از فواید اینترنت بهره مند شود." 
علاوه بر آموزش اصول بنیادین کامپیوتر، مهارت های اینترنت و جزئیاتی از نحوه چت کزدن و یا استفاده از سرویس های پست الکترونیک، این وبسایت شامل دامنه ای گسترده از ویدیو هایی ست که به منظور اطلاع رسانی کردن در مورد فواید اینترنت به زنان هندی طراحی شده است
شرکت گوگل برای آگاهی رسانی و آموزش زنان هندی به منظور دسترسی آسان به اینتزنت در سراسر کشور با شرکت های Intel
، Hindustan Unilever و بانک Axis همکاری می کند.

 

منبع: ایستنا

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد