درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7336صفحه نخست » یکشنبه، 3 آذر 1392 - 06:54
کمپین گوگل برای استفاده زنان هندی از اینترنت
گوگل یکی از آن شرکت هایی است که بشدت معتقد به حق تک تک افراد برای دسترسی به اینترنت است، و همین مسئله انگیزه ای برای شرکت گوگل است تا برای اولین بار با راه اندازی کمپین، 50 میلیون زن هندی را به اینترنت متصل کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمپین "کمک به زنان برای متصل شده به اینترنت" از امروز پس از کنفرانس خبری "راه اندازی وبسایتی برای تامین کردن مسائل پایه ای برای استفاده کاربران خانم از اینترنت" رسماً آغاز شد.
Rajan Anandan مدیر بخش هند شرکت گوگل به خبرنگاران گفت که زنان تنها یک سوم از 200 میلیون و اندی کاربر اینترنت در هند را تشکیل می دهند و از آنجاییکه این کشور در حال تبدیل شدن به دومین بازار اینترنتی دنیا است این آمار باید تغییر کند.
Anandan اضافه کرد: "(دسترسی به) اینترنت می تواند به زنان برای رسیدن به عزت نفس، بیان آزادانه دیدگاه های خود، دسترسی به فرصت ها وموقعیت های جدبد و تحصیل کردن کمک کند. هدف کمپین ما متصل کردن 50 میلیون کاربر خانم به اینترنت طی سال آینده میلادی ست تا آن ها نیز از فواید اینترنت بهره مند شود." 
علاوه بر آموزش اصول بنیادین کامپیوتر، مهارت های اینترنت و جزئیاتی از نحوه چت کزدن و یا استفاده از سرویس های پست الکترونیک، این وبسایت شامل دامنه ای گسترده از ویدیو هایی ست که به منظور اطلاع رسانی کردن در مورد فواید اینترنت به زنان هندی طراحی شده است
شرکت گوگل برای آگاهی رسانی و آموزش زنان هندی به منظور دسترسی آسان به اینتزنت در سراسر کشور با شرکت های Intel
، Hindustan Unilever و بانک Axis همکاری می کند.

 

منبع: ایستنا

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد