درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 12:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7276صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 29 آبان 1392 - 07:07
جایزه جهانی اتحادیه کام پریکس به بهترین روابط عمومی و مدیریت ارتباطات
میراث حرفه روابط عمومی و مدیریت ارتباطات - جشن اهدای جایزه برای معرفی آثار برجسته ملی و بین المللی برنامه ها و مطالعات موردی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات برگزار شد. آنی گرگوری، رئیس اتحادیه جهانی اظهار کرد: «برندگان ما نشان تعالی عمل حرفه ای از تمام نقاط دنیا دریافت می کنند. هم برنامه ها و مطالعات موردی منایع آموزشی ارزشمندی برای تدریس این حرفه به عنوان بالاترین استانداردهای عملی خواهد بود.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لوگانو، سوئیس- حرفه ای های ده کشور در جایزه کام پریکس معرفی شدند.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، اتحادیه جهانی برندگان روابط عمومی و مدیریت ارتباطات را برای دریافت جایزه جهانی کام پریکس 2013 اعلام کرد.


برندگان جایزه اتحادیه جهانی کام پریکس- بهترین ها از میان بهترین خا در جهان روابط عمومی و مدیریت ارتباطات- معرفی شدند.


جشن اهدای جایزه برای معرفی آثار برجسته ملی و بین المللی برنامه ها و مطالعات موردی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات برگزار شد.


آنی گرگوری، رئیس اتحادیه جهانی اظهار کرد: «برندگان ما نشان تعالی عمل حرفه ای از تمام نقاط دنیا دریافت می کنند. هم برنامه ها و مطالعات موردی منایع آموزشی ارزشمندی برای تدریس این حرفه به عنوان بالاترین استانداردهای عملی خواهد بود.»


ویلیام موری، خزانه دار اتحادیه جهانی و رئیس انجمن روابط عمومی امریکا، بر کرسی ریاست کارگروه توسعه برنامه جوایز نشست.


وی افزود: «جایزه طیف وسیعی از افرد را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. کام پریکس سطح دیگری از اعتبار و شناخت را ارائه می دهد و به کسانی اعطا می شود که به بالاترین سطح موفقیت های حرفه ای در سراسر جهان رسیده اند.»


مارک شومان، عضو هیئت مدیریه اتحادیه جهانی و معاون رئیس بازاریابی و ارتباطات در شبکه بهداشت و درمان کانکتیکات غربی، پانل داوری جایزه را که شامل یک گروه از نخبگان روابط عمومی حرفه ای بین المللی و دانشگاهیان می شد، اداره می کرد.


وی گفت: «برندگان از ده کشور جهان می آیند و برای اولین بار در سطح جهانی به رسمیت شناخته می شوند. و از آنها به خاطر سهم برجسته ای که در رشد حرفه ای در بدنه دانش داشته اند تقدیر خواد شد. آنها در حال حاضر بخشی از میراث حرفه روابط عمومی و مدیریت ارتباطات به شمار می روند.


در ذیل فهرست کامل برندگان 2013 بر اساس طبقه بندی را مشاهده می کنید:
مطالعات موردی آکادمیک
گاز طبیعی فنزویا، «نقش علم ارتباطات در یک ادغام»

ارتباطات بحران
بنیاد لایواسترانگ، «از بحران های طولانی: اشتعال دنباله جدید در ارتباطات»

ارتباطات جهانی
شرکت باکاردی-مارتینی، «باکاردی جشن 150 سال نزدیک کردن مردم به همدیگر را برگزار می کند»
زیمنس ای جی با ام اس ال آلمان و پابلیسیز مونیخ، «تاثیرگزاران آینده- مخزن تفکر مجازی جامعه توسط زیمنس آغاز شد.»- جایزه ممتاز

ارتباطات یکپارچه
دانشگاه تکنولوژی نانیانگ، «هی! این دانشگاه تکنولوژی نانیانگ است»
اتمسفر ارتباطات، «جانی واکر در یک بطری فروشی»- جایزه ممتاز

ارتباطات داخلی
شرکت هولدینگ گاردین و شرکت آکادریم، «یک گروه یک تیم: گروه داخلی تغییر نام تجاری گاردین»
شرکت باکاردی-مارتینی، «باکاردی جشن 150 سال نزدیک کردن مردم به همدیگر را برگزار می کند»

مسائل مربوط به مدیریت
آژانس حمل و نقل ان زد، «پروژه تنگه ماناواتو»

روابط رسانه ای
ارتباطات با برد زیاد، «ایجاد عالیجناب برای دیلویت کانادا توسط اهرم پیش بینی تکنولوژی، رسانه و ارتباطات دور»
امور عمومی
تاهدون 2013، «تاهدون 2013»

خدمات عمومی
ارتباطات آرگیل، «حمل و نقل جدید برای تورنتو: درگیر کردن جامعه در تالار گفتمان»

شهرت/ مدیریت برند
ای ان زد نیوزلند، «نیو ای ان زد»
دانشگاه تکنولوژی نانیانگ، « یک دانشگاه جهانی رو به رشد»


منبع: http://www.globalalliancepr.org/website/news/global-alliance-comm-prix-awards-%E2%80%98best-best%E2%80%99-world-public-relations-and-communication-managemen

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد