درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7266صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 آبان 1392 - 07:58
روابط عمومی‌ها ظرفیت ناشناخته دستگاه‌های اجرایی هستند
نماینده دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌های ایران در استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها ظرفیتی عظیم اما شناخته نشده در عرصه مدیریتی هستند که باید از این توانمندی استفاده شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سعید نوریان دیروز در نشست با جمعی از دست‌اندرکاران حوزه روابط عمومی‌ها در اردبیل با اعلام اینکه کنفرانس بین‌المللی روابطعمومی‌ها بهترین ظرفیت برای نمایش توانمندی‌ها و ارتقای روابط عمومی‌هاست، خواستار مشارکت حضور مؤثر روابط عمومی‌های استان در این کنفرانس شد.

وی برگزاری دهمین دوره کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی را در ایران کاری ارزشمند و قابل تحسین در حوزه شناسایی و معرفی روابط عمومی‌های برتر اعلام کرد و افزود: این کنفرانس بین‌المللی که به همت مؤسسه کارگزار روابط عمومی در روزهای 23 و 24 دی ماه امسال در تهران برگزار می‌شود، بستر مناسبی است تا با تکریم و تجلیل فعالان در روابط عمومی دستاوردهای جدید این حوزه معرفی شود.

نوریان برقراری ارتباط مؤثر و سازنده بین سیاست‌گذاران در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، مدیران اجرایی، محققان و پژوهشگران، بهره‌برداران و مدیران و کارگزاران روابط عمومی در سطح بین‌الملل را ازمهمترین اهداف و رسالت‌های این کنفرانس خواند.

نماینده دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران در استان اردبیل، با اشاره به ضرورت برگزاری این‌گونه همایش‌ها تصریح کرد: اهمیت و ضرورت روابط عمومی یکپارچه در تعالی، شکوفایی و بالندگی روابط عمومی در ایران بر کسی پوشیده نیست و به همین خاطر و با توجه به اهمیت آن به عنوان اصلی‌ترین برنامه ایران مدنظر قرار گرفته شده است.

نوریان روابط عمومی یکپارچه و مفاهیم، روابط عمومی یکپارچه و سیاست‌گذاران، روابط عمومی یکپارچه و برنامه‌ریزی ارتباطات یکپارچه، روابط عمومی یکپارچه و تکنولوژی و روابط عمومی یکپارچه، طراحی کمپین و ارزیابی را از محورهای این کنفرانس خواند.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس در دو سطح ملی و بین‌المللی و در بخش جوایز روابط عمومی الکترونیک و پیشگامان روابط عمومی ایران برگزار می‌شود، افزود: آثار روابط عمومی‌های برتر و تجلیل از پیشگامان روابطعمومی ایران در حوزه رقابتی در چهار بخش ویژه، اصلی، انتشارات و روابط عمومی‌های فعال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد