درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 10:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 719صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 اردیبهشت 1391 - 09:00
اطلاع ‎رسانی رسالت مهم روابط عمومی‌ها
  

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: یکی از رسالت‎های مهم روابط عمومی، اطلاع‎رسانی مطلوب و به موقع است.
 
 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی دیدار کارکنان روابط عمومی گاز گلستان با مدیر عامل این شرکت در روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: اطلاع‎رسانی مطلوب می‎تواند اقدامات و خدمات انجام شده سازمان متبوع خود را به مردم منعکس کند تا همگان از عملکرد آن سازمان و خدمات ارائه شده آگاهی یابند.
 
 وی افزود: روابط عمومی علاوه بر اینکه سخنگوی سازمان است به عنوان نبض و قلب تپنده آن سازمان نیز می‎باشد.
 
 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: برقراری ارتباط دو سویه بین مدیر سازمان با مردم و همچنین مدیر با کارکنان از وظایف دیگر روابط عمومی است زیرا به عنوان امین سازمان با درایت خود می‎تواند خواسته‎های مردم و کارکنان را دریافت و به مدیر منتقل کرده و آنها را پیگیری و مرتفع کند.
 
 سنگدوینی خاطر نشان کرد: مدیران سازمان‎ها برای اینکه بتوانند جایگاه سازمان تحت مدیریت خود را ارتقا دهد باید به نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان‎ها بیشتر توجه کرده و با بهره‎گیری از آن بتواند به اهداف مورد نظر خود برسند که خوشبختانه در این شرکت به این امر درحد امکان توجه شده و روابط عمومی شرکت جایگاه ویژه‎ای را که شایسته آنها است دارا می‎باشد.
 
 در ادامه این دیدار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان که به عنوان مهمان افتخاری در این جلسه حضور داشت با تبریک این روز ارزشمند گفت: مدیر موفق هم پای روابط عمومی سازمانش است چرا که اگر مدیری به این واحد توجه نداشته باشد نمی‎تواند در اجرای برنامه‎هایش موفق باشد و بالعکس گاهی نیز مدیر حامی روابط عمومی است ولی واحد مربوطه توانا نیست و می‎توان نتیجه گرفت که شایسته است این دو با یاری هم امورات را به پیش ببرند.
 
 حسین عاشور افزود: در حال حاضر روابط عمومی گاز گلستان به عنوان یکی از روابط عمومی‎های برتر استان است که توفیقات بسیاری کسب کرده و این امر موجب افتخار ما می‎باشد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد