درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 18:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7108صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 25 آبان 1392 - 03:44
سومین همایش بین‌ المللی «رسانه‌ های اسلامی» در اندونزی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین همایش بین‌المللی «رسانه‌های اسلامی»، یازدهم تا چهاردهم آذرماه سال‌ جاری در جاکارتا، پایتخت اندونزی، برگزار می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از ایکنا، همایش بین‌المللی رسانه‌های اسلامی با موضوع «رسانه‌ها و جامعه» با حضور وزرای اطلاع‌رسانی، اساتید دانشگاهی و پژوهشگران کشورهای مختلف جهان در جاکارتا برگزار خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه این همایش بین‌المللی که به همت اتحادیه جهان اسلام و مشارکت وزارت امور دینی اندونزی برگزار می‌شود، «سوسیلو بامبانگ یودهویونو»، رییس‌جمهور اندونزی، «عبدالله بن عبدالمحسن الترکی»، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام و جمع زیادی از وزرای کشورهای اسلامی حضور خواهند داشت.

«حسن الاهدل»، دبیرکل سازمان جهانی رسانه‌های اسلامی، در رابطه با اهداف برگزاری این همایش گفت: افزایش سطح کیفی و کمی فعالیت رسانه‌های اسلامی و ایجاد زمینه مناسب برای گفت‌وگوی میان اصحاب رسانه در سطح بین‌المللی از مهم‌ترین اهداف سومین دوره همایش است.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین معرفی پیام اسلام از طریق رسانه‌ها، تلاش برای دور کردن رسانه‌ها از افراط‌گرایی، تقویت نقش رسانه‌های اسلامی در حل بحران‌های موجود در کشورهای مسلمان‌نشین، مشارکت رسانه‌ها در امور بین‌الملل به منظور ایجاد صلح در جهان و ترویج ارزش‌های اسلامی مبتنی بر تسامح و گفت‌وگو از دیگر اهداف این همایش به‌شمار می‌رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد