درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7001صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 20 آبان 1392 - 08:29
ده آژانس پر درآمد روابط عمومی جهان در سال 2012
نتایج تحقیق در خصوص میزان رشد درآمد شرکت های خصوصی روابط عمومی دنیا، ده شرکت برتر را که بیشترین درآمد را در سال داشتند معرفی کرد. به گزارش سرویس ترجمه شارا، شرکت ادلمن با رشد 8.2 درصدی و درآمد 666 میلیون دلار در سال، در جایگاه اول بیشترین درآمد سالیانه شرکت روابط عمومی در دنیا قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتایج تحقیق در خصوص میزان رشد درآمد شرکت های خصوصی روابط عمومی دنیا، ده شرکت برتر را که بیشترین درآمد را در سال داشتند معرفی کرد.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، شرکت ادلمن با رشد 8.2 درصدی و درآمد 666 میلیون دلار در سال، در جایگاه اول بیشترین درآمد سالیانه شرکت روابط عمومی در دنیا قرار دارد.


شرکت کچوم با 14 درصد رشد نسبت به سال 2011، و با درآمد 440 میلیون دلار در سال، بیشترین درصد رشد را در میان شرکت های روابط عمومی دنیا بدست آورده است.


این گزارش می افزاید، در سال 2012 رشد ادلمن به نسبت 10 شرکت برتر روابط عمومی کاهش یافته است. تنها دو شرکت از میان 10 شرکت روابط عمومی (کچوم و گروه ام. اس ال. ) رشد دو رقمی را به نام خود ثبت کرده اند. رشد کچوم برای آژانس های متعلق به امینکام به اندازه ای بود که بتواند از سد استراتژی های شرکت های هیل و نولتون عبور کرده و خود را به جایگاه ششمی در جدول پردرآمد ترین شرکت های روابط عمومی دنیا قرار دهد.


تنها تغییر دیگر در میان 10 شرکت برتر، مشاورین FTI بود که با بالا رفتن هزینه هایش از رقبای خود عقب ماند.


بر مبنای گزارش هولمز، در مجموع صنعت روابط عمومی دنیا در سال گذشته رشد 8 درصدی را تجربه کرده است.


خارج از این 10 شرکت عددی که قابل توجه بود متعلق به شرکت چینی بود که در سال 2012 با 39 درصد رشد به رقم 89.8 میلیون دلار درآمد رسیده بود که این رشد آن را از جایگاه 24 به جایگاه 19بهبود داده بود. شرکت برزیلی FSB نیز با رشد 14 درصد و با 71 میلیون دلار رشد قابل توجهی را تجربه کرد.


رتبه بندی جهانی در مرحله اول از گزارش جهانی روابط عمومی توسط ICCO انجام شد که نتایج آن از طریق پیمایش دیدگاه ها و بررسی روند های آژانس هاس روابط عمومی در سطح جهان صورت می گیرد.


منبع:

 http://worldreport.holmesreport.com/top-10

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد