درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6954صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 18 آبان 1392 - 12:40
روابط عمومی از جامعه اطلاع‌گیری و آن را به مسوولان منتقل کند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رویکردها، دیدگاه‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های جدید دولت یازدهم در عرصه‌های مختلف، بویژه فرهنگی، تأکید کرد: روابط عمومی باید با ایجاد بسترهای لازم و اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و به‌موقع، زمینه‌های لازم را برای آشنایی افکار عمومی با این برنامه‌ها مهیا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی جنتی در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشکیل این شورا را ابتکاری خوب و مبارک دانست و گفت: وضعیت روابط عمومی وزارت ارشاد، متفاوت با سایر دستگاه‌های اجرایی است. عملکرد این روابط عمومی باید با خط دهی، هماهنگی‌های لازم و سیاستگذاری‌های دقیق، الگویی مناسب برای سایر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور باشد.

او ادامه داد: باید به سمتی پیش برویم که سایر روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور، از نگاه هدایتی اعضای این شورا بهره‌برداری کنند.

وی به گستردگی حوزه‌ها و بخش‌های مختلف وزارت ارشاد اشاره کرد و افزود: این وزارتخانه با طیف‌ها، دیدگاه‌ها و مخاطبان فراوانی مواجه است که هر کدام در حوزه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارند و باید به تمام آن‌ها توجه کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اهمیت موضوع فرهنگ عمومی در جامعه اشاره و بر نهادینه کردن و بسترسازی لازم برای ترویج فرهنگ ایرانی - اسلامی از طریق رسانه‌ها تأکید کرد.

جنتی همچنین به جایگاه و اهمیت فرهنگ و هنر ایرانی در جهان اشاره و اظهار کرد: باید با تصویرسازی در راستای معرفی و تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی و هنر ایرانی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بحث انتقال اطلاعات جامع و دقیق را مهم دانست و گفت: روابط عمومی باید با اطلاع‌گیری از سطوح مختلف جامعه و انتقال آن به مسوولان وزارت ارشاد اقدام کند.

جنتی یادآوری کرد: دولت یازدهم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌ی فرهنگ و هنر برنامه‌های جامعی دارند که برای تحقق آن‌ها، همه باید تلاش کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اقتصاد فرهنگ و هنر به‌عنوان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود یاد کرد و افزود: تجاری‌سازی آثار فرهنگی هنری و ایجاد بسترسازی مناسب برای عرضه و فروش آثار هنرمندان ایرانی با هدف رونق اقتصاد این عرصه و بوی‍ژه کمک به وضع اقتصادی هنرمندان از جمله اولویت‌هایی است که باید دنبال شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور، بحث دیپلماسی فرهنگی را مهم دانست و گفت: با استفاده از ابزارهای مختلف فرهنگی، بوی‍ژه هفته‌های فرهنگی، هفته‌های فیلم، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف در خارج از کشور، باید در راستای معرفی و تبیین دیپلماسی فرهنگی ایران تلاش کرد.

وی از اعضای شورای سیاستگذاری روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست که چنین نشستی هر چند وقت یک‌بار برگزار شود تا ضمن تعیین سیاست‌های کلی، آن‌ها را به دولت منتقل کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت در حوزه‌ی فرهنگ و هنر، برنامه‌های جامعی دارد و برای تحقق آن‌ها همه باید تلاش کنند.

در ادامه‌ی این نشست، هر یک اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته پیش، در احکام جداگانه‌ای «یونس شکرخواه»، «حسینعلی افخمی»، «سیدجعفر جوادی»، «میرزابابا مطهری‌نژاد»، «مسعود کوثری»، «علی کاظمی دینان»، «محمد سلطانی‌فر»، «بابک دربیکی»، «محمدرضا دربیکی نامقی» و «رحیمی خستو» را به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد منصوب کرد.

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد