درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6759صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 آبان 1392 - 13:31
مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه/ 76 درصد مردم با فرهنگ وقف نا آشنا هستند
مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه این نشست با هدف هم افزایی و تدوین و تفهیم سیاست ها برگزار شد ، گفت: این نشست آموزشی و توجیهی با حضور 75 نفر از مسئولان روابط عمومی ها و دفاتر برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه این نشست با هدف هم افزایی و تدوین و تفهیم سیاست ها برگزار شد ، گفت: این نشست آموزشی و توجیهی با حضور 75 نفر از مسئولان روابط عمومی ها و دفاتر برگزار شد.
 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ، حسن ربیعی در نشست آموزشی و توجیهی مسئولان روابط عمومی و دفاتر ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان ها اظهار کرد: این نشست یکروزه با هدف تفهیم و تدوین ماموریت های سازمان و با هدف به نتیجه رساندن فعالیت ها و هم افزایی هرچه بیشتر برگزار شده است.
وی ادامه داد: در سال 89 طی نظرسنجی صورت گرفته از سوی روابط عمومی سازمان با سه رویکرد ؛ بررسی سطح شناخت مردم از اوقاف ، بررسی سطح اعتماد مردم به اوقاف و بررسی سطح رضایت مردم از اوقاف انجام شد، میزان آشنایی مردم با فرهنگ حسنه و الهی وقف 24 درصد تخمین زده شد ، به این معنا که 76 درصد مردم با این فرهنگ نا آشنا هستند.
ربیعی با بیان اینکه این نظرسنجی طی 6 ماه با 330 سوال در 30 استان کشور انجام شد ، گفت: براساس منویات نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان ، برنامه ریزی شد تا طی 5 سال ، میزان آشنایی مردم با این فرهنگ به 50 درصد برسد .
مدیرکل دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام اینکه برنامه های اطلاع رسانی و تبلیغی برای ترویج این فرهنگ در سراسر کشور پیش بینی شد ، افزود: با انجام این برنامه ها خوشبختانه از میانگین 200 وقف جدید در سال 88 به 1020 وقف در سال 89 ، 1500 وقف در سال 90 و 2000 وقف درسال 91 دست یافتیم که نشان دهنده رشد فرهنگ وقف و تاثیرات عملکرد روابط عمومی هاست.
وی با بیان اینکه از زمان حضور دکتر دربیکی به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم، تحولات عظیمی در حوزه روابط عمومی وزارت و سازمان های وابسته صورت گرفته است ، گفت: در نشست های اولیه وزارتخانه، دکتر دربیکی مصوبات خوبی در خصوص ارتقا جایگاه روابط عمومی های وزارت و سازمان های وابسته اخذ کرد که جای تشکر و قدردانی دارد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد