درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6754صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 آبان 1392 - 12:16
رییس سازمان اوقاف/ روابط عمومی باید نگاه و دیدگاه مردم و جامعه به سازمان را منعکس کنند
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص نقش روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: روابط عمومی حلقه اصلی ارتباط سازمان اوقاف با اجزاء مربوطه داخلی و بیرون از آن است. وی اضافه کرد: این ارتباط باید درست و صحیح برقرار شود و نقاط قوت و ضعف را تبیین و افکار عمومی جامعه را نسبت به اوقاف منعکس کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: روابط عمومی ها، حلقه ارتباط هر مجموعه با مردم و آحاد جامعه هستند.
به گزارش شارا به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین«علی محمدی» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه روز یکشنبه (12 آبان) در نشست مسئولان روابط عمومی ها و دفاتر استان های ادارات کل اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: روابط عمومی ها، حلقه ارتباط سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات با مردم و جامعه هستند و باید هنر خود را برای انعکاس اخبار و فرهنگ سازی سنت « وقف» به نحو احسن انجام دهند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص نقش روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: روابط عمومی حلقه اصلی ارتباط سازمان اوقاف با اجزاء مربوطه داخلی و بیرون از آن است.
وی اضافه کرد: این ارتباط باید درست و صحیح برقرار شود و نقاط قوت و ضعف را تبیین و افکار عمومی جامعه را نسبت به اوقاف منعکس کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی با تأکید بر انعکاس صحیح و دقیق افکار عمومی و نگاه مردم به اوقاف به مدیریت سازمان، خواستار تبیین اقدامات و اطلاع رسانی به موقع دستاوردهای سازمان اوقاف شد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، توجه به مناسبت های دینی، ملی و اعیاد برای اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر در اطلاع رسانی نتوانیم حق مطلب را ادا کنیم، حق افراد و سازمان اوقاف پایمال می شود، اما اگر فعالیت این مجموعه به نحو احسن منعکس شود، حق آن از بین نخواهد رفت.
وی جمع بندی دیدگاه های درون سازمانی و انعکاس آن به مدیریت در سازمان اوقاف و امور خیریه را مورد تأکید قرار داد و گفت: هنر روابط عمومی باید این باشد که بگوید در سطح کشور کارمندان این سازمان نسبت به مجموعه دارای چه نگاه و دیدگاهی هستند و چه خواسته ها و پیشنهادهایی دارند.
وی انعکاس موضوعات به صورت صحیح برای مردم را به عنوان وظیفه اصلی روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی باید نگاه و دیدگاه مردم و جامعه به موقوفات، امامزاده ها و مدیریت را منعکس کنند، تا در صورت وجود ضعف، کمبود ها را برطرف کنیم.
حجت الاسلام محمدی افزود:همچنین باید مراقب بود که موضعگیری ما در مسائل سیاسی و اجتماعی مطابق با منویات مقام معظم رهبری باشد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حضور مردم در صحنه های مختلف اظهار داشت: بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم با حضور 73 درصدی خود در انتخابات ریاست جمهوری به جمهوری اسلامی رای دادند و دشمنان را شرمنده کردند و این خود یک حماسه سیاسی بزرگ است.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: ما باید مطابق آنچه که مقام معظم رهبری موضعگیری می کند، حرکت کنیم، نه اینکه جلوتر یا عقب تر از آن باشیم و تنظیم این موضوع به عهده روابط عمومی ها است.
وی برقراری ارتباط و هماهنگی با رسانه ها از سوی روابط عمومی ها را خواستار شد و گفت: اقداماتی که در داخل سازمان و ادارات اوقاف انجام می شود را باید به خوبی و با تعامل صحیح به مردم منعکس کنید.
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه خاطر نشان کرد: ترغیب و ترویج فرهنگ وقف باید یک اولویت باشد و زمینه تشویق مردم را برای آن فراهم کرد.
به گفته حجت الاسلام محمدی، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، گرایش و علاقه مردم به وقف را بیشتر خواهد کرد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تاکید دین اسلام بر مسائل وقف، خواستار تبلیغ و اطلاع رسانی بیشتر در این امور شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان، برخورد محترمانه و تکریم ارباب رجوع در دفاتر مدیران را مورد تاکید قرار داد و گفت: برخورد وارتباط با ارباب رجوع باید مبتنی بر تقوی الهی باشد و خدا را باید در این مورد مدنظر قرار داد.
 

 


   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد