درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:41   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6746صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1392 - 10:56
وجود روابط عمومی کار آمد بیش از گذشته احساس می شود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه 6 کشور، گفت: ارتقاء سطح یافته های علمی و توانمندسازی روابط عمومی ها از اهداف نشستهای تخصصی است.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایسنا، محمدحسین انصاف نیا دبیر شورای روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه 6 کشور در هفدهمین نشست این شورا اظهارکرد: امروزه به دلیل گسترش وسایل ارتباط جمعی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی از جمله سایت ها، خبرگزاری ها، رسانه ها و مطبوعات، اینترنت، تلفن و غیره، تبادل افکار، اطلاعات و دانش ها به سرعت شکل می گیرد.
 
 وی افزود: در عصر ارتباطات، داشتن اطلاعات موثق و دقیق، بزرگ ترین سرمایه یک سازمان و یا هر نهادی است و حیات یک سازمان به داشتن اطلاعات به روز، منسجم و سازمان یافته و ارتباط دو سویه درون و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات مفید بستگی دارد و به همین لحاظ، وجود روابط عمومی کار آمد و قوی بیش از گذشته احساس می شود.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: یکی از اهداف بارز این گونه نشستها ارتقای سطح یافته های علمی و توانمندسازی روابط عمومی ها می باشد که دبیرخانه این شورا با برگزاری کارگاه های آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ها گامهای موثری در این راستا برداشته است.
 
 انصاف نیا تصریح کرد: سطح یافته های علمی فعالین روابط عمومی ها باید ارتقاء یابد.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد