درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6746صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 13 آبان 1392 - 22:20
وجود روابط عمومی کار آمد بیش از گذشته احساس می شود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه 6 کشور، گفت: ارتقاء سطح یافته های علمی و توانمندسازی روابط عمومی ها از اهداف نشستهای تخصصی است.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایسنا، محمدحسین انصاف نیا دبیر شورای روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه 6 کشور در هفدهمین نشست این شورا اظهارکرد: امروزه به دلیل گسترش وسایل ارتباط جمعی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی از جمله سایت ها، خبرگزاری ها، رسانه ها و مطبوعات، اینترنت، تلفن و غیره، تبادل افکار، اطلاعات و دانش ها به سرعت شکل می گیرد.
 
 وی افزود: در عصر ارتباطات، داشتن اطلاعات موثق و دقیق، بزرگ ترین سرمایه یک سازمان و یا هر نهادی است و حیات یک سازمان به داشتن اطلاعات به روز، منسجم و سازمان یافته و ارتباط دو سویه درون و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات مفید بستگی دارد و به همین لحاظ، وجود روابط عمومی کار آمد و قوی بیش از گذشته احساس می شود.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: یکی از اهداف بارز این گونه نشستها ارتقای سطح یافته های علمی و توانمندسازی روابط عمومی ها می باشد که دبیرخانه این شورا با برگزاری کارگاه های آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ها گامهای موثری در این راستا برداشته است.
 
 انصاف نیا تصریح کرد: سطح یافته های علمی فعالین روابط عمومی ها باید ارتقاء یابد.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد