درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 22:18   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 672صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 29 اردیبهشت 1391 - 16:27
جلب اعتماد و مشارکت عمومی
  

 فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : نقش کلیدی روابط عمومی و اطلاع رسانی در تبیین اهداف سازمانی وجلب مشارکت عمومی و اعتماد همگانی بر هیچ کسی پوشیده نیست.
 سرهنگ یحیی شرفی با تبریک روز جهانی ارتباطات افزود :مسئولان روابط عمومی وارتباطات می توانند اهداف وآرمان های مختلف سازمان را به خوبی به مردم ارائه دهند تا همکاری و مشارکت عمومی را برای نیل به اهدف خود بصورت کاملاً مطلوبی جلب نمایند.
 این مقام مسئول تصریح کرد : روابط عمومی یک دانش فنی و اجتماعی است که گرایش های مختلف را تحلیل و پیامد های آن را پیش بینی می کند.
 وی خاطر نشان کرد : مسئولان روابط عمومی و ارتباطات بین مردم ونهادهای غیر دولتی پیوند ورابطه دو سویه ای را برقرار می کنند و می توانند زمینه را برای بستر سازی جهت رسیدن به اهداف وتحولات ومشارکت عمومی وراهبرد های تازه فراهم می کند و در واقع زمینه همکاری ومشارکت عمومی را فراهم کند.
 فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی و اطلاع رسانی با روش های مختلفی می توانند اهداف و اقدامات سازمان را به گوش و نظر مردم برسانند خاطر نشان کرد: ظرفیت ، برنامه ، اهداف سازمانی با مسئولان روابط عمومی و اطلاع رسانی به مردم تبیین می شود.
 سرهنگ شرفی، نقش روابط عمومی و ارتباطات را بسیار بالا خواند و اظهار کرد : نقش روابط عمومی و ارتباطات در جهت دهی به مسائل و اتفاقات نقش بی بدلیلی است که می تواند افکار مدیران و مسئولان را با منافع عمومی جامعه هماهنگ کرده و موجب جلب مشارکت بیشتر مردم و افزایش اعتماد مردم به سازمان شود.
 فرمانده انتظامی استان زنجان ارتباط با رسانه های گروهی و رصد فضای سایبری را از مهمترین انتظارت خود از مسئولان و دست اندرکاران حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی بیان کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد