درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6622صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 آبان 1392 - 15:59
بهترین مدیران در جایگاه روابط عمومی قرار گیرند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مهم ترین نقش روابط عمومی ها را عملکرد و جایگاه مردمی آن دانست و اظهار داشت: نیاز است گام های عملی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان ها برداشته شود.

 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان، دکترسیدکریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، امروز(8 آبان) در مراسم افتتاحیه دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان، به رسالت سنگین روابط عمومی ها در انعکاس عملکرد سازمان ها و تأثیر آن در افکار عمومی، گفت: مهم ترین و شایسته ترین نقش روابط عمومی ها، وجهه، عملکرد و جایگاه مردمی آن است.

 

وی روابط عمومی را سرخط هر سازمان دانست و با بیان اینکه نیاز است گام های عملی برای ارتقا جایگاه روابط عمومی در سازمان ها برداشته شود، افزود: روابط عمومی ها می توانند به بهترین شکل پاسخ گوی مطالبات مردم از سازمان خود باشند و با روش های علمی موجبات رضایت مخاطبان را فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه در سال های گذشته جایگاه روابط عمومی ها در چارت سازمانی به خوبی ارتقا پیدا کرده است، تصریح کرد: لازم است بهترین مدیران در جایگاه روابط عمومی قرار گیرند و از اینکه مدیران دستگاه ها برای اینکه یک مدیر روابط عمومی قوی و متخصص ممکن است اصطحکاکی در جایگاه شما به وجود آورد هراسی نداشته باشند.

 

همچنین مهندس حمید بورد، مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب، روابط عمومی آیینه تمام نمای یک سازمان دانست و اضافه کرد: در دین اسلام از برقراری ارتباط براساس تبلیغات دینی سخن بسیار گفته شده و در دهه ‌های اخیر علم روابط عمومی پیشرفت خوبی داشته است.

 

وی با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در چهار استان و 400 هزار کیلومتر فضا فعال است که برای هدایت و رهبری این عملیات پیچیده نقش ویژه ‌ای برای روابط عمومی در نظر گرفته شده، اذعان داشت: هرچه سازمان روابط عمومی قوی تری داشته باشند و با رسانه‌ ها و افکار عمومی ارتباط بیشتری برقرار کنند در اجرای وظایف محوله مشکلات کمتری دارند.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم دکتر رسولی، دکتر زارعیان و دکتر جلالی از اساتید برجسته علم ارتباطات کشور به ارائه آموزش هایی در خصوص روابط عمومی پرداختند و همچنین از مدیران ارتباط گستر و روابط عمومی ‌های بر‌تر و پویای سازمان ‌ها و ادارات خوزستان تجلیل و پیام دکتر مقتدایی استاندار خوزستان قرائت شد.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد