درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:47   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6622صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 آبان 1392 - 15:59
بهترین مدیران در جایگاه روابط عمومی قرار گیرند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مهم ترین نقش روابط عمومی ها را عملکرد و جایگاه مردمی آن دانست و اظهار داشت: نیاز است گام های عملی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان ها برداشته شود.

 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان، دکترسیدکریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، امروز(8 آبان) در مراسم افتتاحیه دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان، به رسالت سنگین روابط عمومی ها در انعکاس عملکرد سازمان ها و تأثیر آن در افکار عمومی، گفت: مهم ترین و شایسته ترین نقش روابط عمومی ها، وجهه، عملکرد و جایگاه مردمی آن است.

 

وی روابط عمومی را سرخط هر سازمان دانست و با بیان اینکه نیاز است گام های عملی برای ارتقا جایگاه روابط عمومی در سازمان ها برداشته شود، افزود: روابط عمومی ها می توانند به بهترین شکل پاسخ گوی مطالبات مردم از سازمان خود باشند و با روش های علمی موجبات رضایت مخاطبان را فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه در سال های گذشته جایگاه روابط عمومی ها در چارت سازمانی به خوبی ارتقا پیدا کرده است، تصریح کرد: لازم است بهترین مدیران در جایگاه روابط عمومی قرار گیرند و از اینکه مدیران دستگاه ها برای اینکه یک مدیر روابط عمومی قوی و متخصص ممکن است اصطحکاکی در جایگاه شما به وجود آورد هراسی نداشته باشند.

 

همچنین مهندس حمید بورد، مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب، روابط عمومی آیینه تمام نمای یک سازمان دانست و اضافه کرد: در دین اسلام از برقراری ارتباط براساس تبلیغات دینی سخن بسیار گفته شده و در دهه ‌های اخیر علم روابط عمومی پیشرفت خوبی داشته است.

 

وی با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در چهار استان و 400 هزار کیلومتر فضا فعال است که برای هدایت و رهبری این عملیات پیچیده نقش ویژه ‌ای برای روابط عمومی در نظر گرفته شده، اذعان داشت: هرچه سازمان روابط عمومی قوی تری داشته باشند و با رسانه‌ ها و افکار عمومی ارتباط بیشتری برقرار کنند در اجرای وظایف محوله مشکلات کمتری دارند.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم دکتر رسولی، دکتر زارعیان و دکتر جلالی از اساتید برجسته علم ارتباطات کشور به ارائه آموزش هایی در خصوص روابط عمومی پرداختند و همچنین از مدیران ارتباط گستر و روابط عمومی ‌های بر‌تر و پویای سازمان ‌ها و ادارات خوزستان تجلیل و پیام دکتر مقتدایی استاندار خوزستان قرائت شد.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد