درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 15:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6622صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 آبان 1392 - 16:35
بهترین مدیران در جایگاه روابط عمومی قرار گیرند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مهم ترین نقش روابط عمومی ها را عملکرد و جایگاه مردمی آن دانست و اظهار داشت: نیاز است گام های عملی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان ها برداشته شود.

 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان، دکترسیدکریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، امروز(8 آبان) در مراسم افتتاحیه دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان، به رسالت سنگین روابط عمومی ها در انعکاس عملکرد سازمان ها و تأثیر آن در افکار عمومی، گفت: مهم ترین و شایسته ترین نقش روابط عمومی ها، وجهه، عملکرد و جایگاه مردمی آن است.

 

وی روابط عمومی را سرخط هر سازمان دانست و با بیان اینکه نیاز است گام های عملی برای ارتقا جایگاه روابط عمومی در سازمان ها برداشته شود، افزود: روابط عمومی ها می توانند به بهترین شکل پاسخ گوی مطالبات مردم از سازمان خود باشند و با روش های علمی موجبات رضایت مخاطبان را فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه در سال های گذشته جایگاه روابط عمومی ها در چارت سازمانی به خوبی ارتقا پیدا کرده است، تصریح کرد: لازم است بهترین مدیران در جایگاه روابط عمومی قرار گیرند و از اینکه مدیران دستگاه ها برای اینکه یک مدیر روابط عمومی قوی و متخصص ممکن است اصطحکاکی در جایگاه شما به وجود آورد هراسی نداشته باشند.

 

همچنین مهندس حمید بورد، مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب، روابط عمومی آیینه تمام نمای یک سازمان دانست و اضافه کرد: در دین اسلام از برقراری ارتباط براساس تبلیغات دینی سخن بسیار گفته شده و در دهه ‌های اخیر علم روابط عمومی پیشرفت خوبی داشته است.

 

وی با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در چهار استان و 400 هزار کیلومتر فضا فعال است که برای هدایت و رهبری این عملیات پیچیده نقش ویژه ‌ای برای روابط عمومی در نظر گرفته شده، اذعان داشت: هرچه سازمان روابط عمومی قوی تری داشته باشند و با رسانه‌ ها و افکار عمومی ارتباط بیشتری برقرار کنند در اجرای وظایف محوله مشکلات کمتری دارند.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم دکتر رسولی، دکتر زارعیان و دکتر جلالی از اساتید برجسته علم ارتباطات کشور به ارائه آموزش هایی در خصوص روابط عمومی پرداختند و همچنین از مدیران ارتباط گستر و روابط عمومی ‌های بر‌تر و پویای سازمان ‌ها و ادارات خوزستان تجلیل و پیام دکتر مقتدایی استاندار خوزستان قرائت شد.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد