درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6603صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 آبان 1392 - 03:45
مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با هیئت رئیسه انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران دیدار کرد.
مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران و برخی صاحبان شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغاتی دیدار و گفت و گو کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این دیدار دوره‌ای برخی از مباحث مورد نظر دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی و انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفت. واگذاری اموری که امکان انجام آن‌ها توسط انجمن وجود دارند، انجام پژوهش‌های علمی در ارتباط با مسائل و مشکلات کانون‌ها، هماهنگی به منظور روش رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، بررسی آسیب‌شناسی و ارائه راه حل برای صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، ساماندهی نظارت بر فعالیت کانون‌ها، بحث و بررسی در خصوص سرفصل‌های درسی رشته تبلیغات و ارائه پیشنهاد درباره چگونگی تدریس این رشته در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، اتفاق نظر بر ضرورت آموزش به افراد متقاضی تأسیس کانون‌ها و کانون‌های فعال، طرح موضوع مالیات کانون‌ها و بحث و تبادل نظر در مورد اصلاحیه قانون نظام صنفی و ارتباط آن با اتحادیه صنفی کانون‌های تبلیغاتی از جمله مواردی بود که در جلسه یاد شده مطرح شد.
شایان ذکر است، از این پس با هدف ارتباط بیشتر دفترتبلیغات و اطلاع‌رسانی با انجمن صنفی، این دیدار‌ها به صورت دوره‌ای و طبق جدول زمانی معین و با صورت جلسه مشخص برگزار می‌شود.
گفتنی است این دیدار، روز سه شنبه 23 مهرماه در محل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد