درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 08:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6480صفحه نخست » خبر یکشنبه، 4 آبان 1392 - 18:57
انتشار بیش از 50 عنوان کتاب روابط‌عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهدی باقریان رئیس انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، با بیان این خبر که از بدو تاسیس این انتشارات، بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه‌ تخصصی روابط‌عمومی منتشر کرده است، گفت: هدف اصلی موسسه کارگزار روابط‌عمومی تولید، ترویج و ارتقاء سطح دانش نظری و تجربی اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و کمک به اعتلای روابط عمومی ایران است و این مهم جز با نشر کتاب و نشریه یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر کشور است حاصل نمی‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهدی باقریان رئیس انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، با بیان این خبر که از بدو تاسیس این انتشارات، بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه‌ تخصصی روابط‌عمومی منتشر کرده است، گفت: هدف اصلی موسسه کارگزار روابط‌عمومی تولید، ترویج و ارتقاء سطح دانش نظری و تجربی اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و کمک به اعتلای روابط عمومی ایران است و این مهم جز با نشر کتاب و نشریه یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر کشور است حاصل نمی‌شود.

عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی، به هزینه‌های بالای چاپ و نشر و کاغذ اشاره نمود و اذعان کرد: با توجه به هزینه‌های بالای چاپ و کاغذ، انتشار بیش از 50 عنوان کتاب توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی که اولین ناشر تخصصی در این حوزه است گام بسیار مهمی جهت ارتقای روابط‌عمومی‌ها تلقی می شود

مهدی باقریان در انتها همکاری و مشارکت مدیران، استادان، کارشناسان فعال روابط‌عمومی را خواستار شد و گفت: بدون شک به انجام رساندن این وظیفه مهم حرفه‌ای جز با همکاری جامعه روابط‌عمومی میسر نمی‌شود.

 

http://shara.ir

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد