درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 14:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6328صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 مهر 1392 - 14:04
کاظمی دینان: روابط عمومی ها هوشیار باشند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - یک فعال حوزه روابط عمومی با بیان اهمیت حرفه ای بودن روابط عمومی، گفت: زمانی یک روابط عمومی حرفه ای است که همراه و همگام با نیازها و انتظارات مردم و جامعه عمل کند.

غلامرضا کاظمی دینان:  روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: نقش روابط عمومی به دلیل گستردگی ارتباطات و گسترش جامعه ارتباطی در سازمان ها روز به روز حساس تر و مهم تر می شود.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها دیگر نمی توانند کلیشه ای بلکه حتما باید حرفه ای عمل کنند، گفت: با روی کار آمدن ابزار جدید تبلیغاتی، سلایق مردم دقیقه ای و لحظه ای در حال تغییر است و از این رو انتظارات و نیازهایشان نیز مدام در حال تغییر است.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم حرفه ای عمل کنیم، خدمتی که به مردم ارائه می دهیم باید هم راستای نیازها و انتظارات مردم باشد.
رییس سیاستگذاری نخستین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی تصریح کرد ابتدا باید دید توقعات مردم چیست و سپس با بسیج کردن یک سری ابزار و امکانات به این نیازها پاسخ گفت که این همان حرفه ای عمل کردن است.
کاظمی دینان در پاسخ به این سوال خبرنگار ایرنا که آیا این کنفرانس در سالهای آینده نیز ادامه دارد یا نه، گفت: با توجه به لحظه به لحظه شدن اطلاعات، اعتقاد دارم اگر هر روز درباره روابط عمومی حرف بزنیم باز هم کم است و این کنفرانس مطمئنا در سال های آینده هم ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: محورهای کنفرانس امسال در تعامل با رسانه و تبلیغات بود که در سالهای آینده این کنفرانس با موضوعات دیگر در خصوص نقش روابط عمومی ها برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد این کنفرانس باید یک کنفرانس کاملا کاربردی، انجام شدنی و قابل اجرا باشد نه تئوریکی.
کاظمی دینان با تاکید بر هوشیاری روابط عمومی بیان کرد: اگر به دنیا رجوع کنیم می بینیم که روابط عمومی همیشه بیدار است چون زندگی و جامعه بیدار است؛ در نتیجه روابط عمومی باید ۲۴ ساعته هوشیار و در فکر نوآوری و خلاقیت و بکارگیری روش های جدید باشد تا بتواند به اهداف خود دست یابد.
 

http://shara.ir

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد