درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6324صفحه نخست » دوشنبه، 29 مهر 1392 - 07:28
افزایش مخاطبان صدا و سیمای مرکز سمنان در شش ماهه اول سال جاری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان از افزایش میزان مخاطبان صدا و سیمای مرکز سمنان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد .عبد المحمد منتظر حجت
به گزارش شارا به نقل از عرش نیوز، عبدالمحمد منتظر حجت با اعلام این خبر گفت: در شش ماهه نخست سالجاری میزان مخاطبان برنامه های صدا و سیمای مرکز سمنان نسبت به همین مدت در سال قبل افزایش چشمگیری داشته است .
وی افزود: پخش برنامه هایی با گویش محلی و لهجه های متفاوت استان ، سریال ها و فیلم های سینمایی جذاب بر اساس تقاضای مخاطبان ، پرداختن به موضوعات محیط زیست ، حضور گروههای مختلف مردم در ویژه برنامه ها و پخش زنده ترتیل جزء خوانی قرآن کریم از شهرهای مختلف استان در ماه مبارک رمضان از سیما از نقاط قوت این افزایش بوده است.
منتظر حجت اظهارکرد: بر اساس ارزیابی برنامه های صدا از سوی اداره کل صدای استانهای سازمان صدا و سیما ، شبکه استانی صدای این مرکز در بهار ۹۱رتبه ۲۵ را داشته که در بهار سال ۹۲ رتبه نهم را بین مراکز استانها به خود اختصاص داده است.
مدیر کل صدا و سیما بیان داشت:همچنین طبق ارزیابی های بعمل آمده برنامه نشانی بهشت و نسیم سحر که در افطار و سحرهای ماه مبارک رمضان از این شبکه بخش می شد بین مراکز به ترتیب رتبه دوازدهم و دهم و برنامه های ویژه انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی سیما با نام فصل هم صدایی نیز در بین مراکز در رده دوم جای گرفت.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد