درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 07:51   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6304صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 مهر 1392 - 10:05
روابط عمومی‎ها نبض ادارات و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان گفت: روابط عمومی‎ها نبض و مشاور و محرم اسرار ادارات و سازمان‎ها و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند.
 
به گزارش شارا به نقل از فارس، محمدحسین منتظری صبح امروز در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران شهرستان رامیان اظهار داشت: روابط عمومی‎ها نبض و مشاور و محرم اسرار ادارات و سازمان‎ها و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند که این دو نقش موثری را می‎توانند در ارتقاء سطح آگاهی جامعه و همچنین توسعه پایدار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: آگاهی از چگونگی عملکرد ادارات حق طبیعی مردم است و این امر نیازمند تعامل دوسویه بین روابط عمومی‎های و خبرنگاران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان اضافه کرد: اطلاع‎رسانی و آگاهی‎رسانی به مردم، هدایتگری و جریان‎سازی رویدادهای فرهنگی و سیاسی و اجتماعی، پیگیری درخواست‎ها و شکایات مردمی، افکارسنجی و نظرسنجی را از اهداف مشترک رسانه‎ها و روابط‎عمومی‎ها بوده و اگر این اهداف مشترک به نحو شایسته محقق شود منجر به رضایت مردم از عملکرد دستگاه‎ها و ادارات و همچنین همراهی هر چه بیشتر آنان خواهد شد.

وی ادامه داد: عدم آشنایی با مطبوعات استانی، نداشتن آرشیو مناسب از عملکرد سازمان یا اداره در روابط عمومی‎ها، عدم ارتباط مستمر خبرنگار و روابط عمومی‎ها و تغییرات مدیریتی در روابط عمومی‎ها باعث به وجود آمدن چالش بین روابط عمومی یک اداره با خبرنگاران می‎شود که شایسته است به بهترین شکل ممکن پیگیری و تعامل بیشتری بین طرفین دنبال باشد.

خبرنگاران با حضور در کلاس‎ها مجوز‎های مربوطه را دریافت کنند

منتظری در ادامه به خبرنگاران تاکید کرد: ضمن شرکت در کلاس‎های خبرنگاری و بالا بردن سطح بینش و آگاهی خود در حوزه خبر برای گرفتن مجوزهای لازم برای فعالیت خبری خود اقدام و با بروز کردن اطلاعات خود، آشنایی کامل با ساختار خبری و خبرنویسی و همچنین ارتباط نزدیک‌تر با ادارات داشته باشند و ارتباط خود را با مدیران از طریق روابط عمومی‎ها برقرار کنند.

وی از روابط عمومی ادارات خواست ضمن انتقادپذیر بودن در ایجاد خوراک خبری برای رسانه‎ها شفافیت و خلاقیت بیشتری داشته باشند و در برگزاری مصاحبه‎های خبری و مطبوعاتی با مدیران خود همت بیشتری کنند و نسبت به سنجش افکار عمومی و نظر سنجی همت گمارند.

خبرنگاران در ادارات به عنوان مشاور خبری به کار گرفته شوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد همایش روز روابط عمومی و روز خبرنگار با هدف معرفی و تشویق‎ترین‎های این دو حوزه فراموش نشود و مسئولان ادارات با یک بررسی از خبرنگاران بومی به عنوان مشاور افتخاری خبر و رسانه استفاده کنند و به روابط عمومی‎های خود توصیه کنند با شرکت در کلاس‎ها و بالا بردن سطح بینش و آگاهی خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه برخورد حرفه‎تری داشته باشند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد