درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 22:49   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6304صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 مهر 1392 - 09:29
روابط عمومی‎ها نبض ادارات و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان گفت: روابط عمومی‎ها نبض و مشاور و محرم اسرار ادارات و سازمان‎ها و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند.
 
به گزارش شارا به نقل از فارس، محمدحسین منتظری صبح امروز در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران شهرستان رامیان اظهار داشت: روابط عمومی‎ها نبض و مشاور و محرم اسرار ادارات و سازمان‎ها و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند که این دو نقش موثری را می‎توانند در ارتقاء سطح آگاهی جامعه و همچنین توسعه پایدار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: آگاهی از چگونگی عملکرد ادارات حق طبیعی مردم است و این امر نیازمند تعامل دوسویه بین روابط عمومی‎های و خبرنگاران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان اضافه کرد: اطلاع‎رسانی و آگاهی‎رسانی به مردم، هدایتگری و جریان‎سازی رویدادهای فرهنگی و سیاسی و اجتماعی، پیگیری درخواست‎ها و شکایات مردمی، افکارسنجی و نظرسنجی را از اهداف مشترک رسانه‎ها و روابط‎عمومی‎ها بوده و اگر این اهداف مشترک به نحو شایسته محقق شود منجر به رضایت مردم از عملکرد دستگاه‎ها و ادارات و همچنین همراهی هر چه بیشتر آنان خواهد شد.

وی ادامه داد: عدم آشنایی با مطبوعات استانی، نداشتن آرشیو مناسب از عملکرد سازمان یا اداره در روابط عمومی‎ها، عدم ارتباط مستمر خبرنگار و روابط عمومی‎ها و تغییرات مدیریتی در روابط عمومی‎ها باعث به وجود آمدن چالش بین روابط عمومی یک اداره با خبرنگاران می‎شود که شایسته است به بهترین شکل ممکن پیگیری و تعامل بیشتری بین طرفین دنبال باشد.

خبرنگاران با حضور در کلاس‎ها مجوز‎های مربوطه را دریافت کنند

منتظری در ادامه به خبرنگاران تاکید کرد: ضمن شرکت در کلاس‎های خبرنگاری و بالا بردن سطح بینش و آگاهی خود در حوزه خبر برای گرفتن مجوزهای لازم برای فعالیت خبری خود اقدام و با بروز کردن اطلاعات خود، آشنایی کامل با ساختار خبری و خبرنویسی و همچنین ارتباط نزدیک‌تر با ادارات داشته باشند و ارتباط خود را با مدیران از طریق روابط عمومی‎ها برقرار کنند.

وی از روابط عمومی ادارات خواست ضمن انتقادپذیر بودن در ایجاد خوراک خبری برای رسانه‎ها شفافیت و خلاقیت بیشتری داشته باشند و در برگزاری مصاحبه‎های خبری و مطبوعاتی با مدیران خود همت بیشتری کنند و نسبت به سنجش افکار عمومی و نظر سنجی همت گمارند.

خبرنگاران در ادارات به عنوان مشاور خبری به کار گرفته شوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد همایش روز روابط عمومی و روز خبرنگار با هدف معرفی و تشویق‎ترین‎های این دو حوزه فراموش نشود و مسئولان ادارات با یک بررسی از خبرنگاران بومی به عنوان مشاور افتخاری خبر و رسانه استفاده کنند و به روابط عمومی‎های خود توصیه کنند با شرکت در کلاس‎ها و بالا بردن سطح بینش و آگاهی خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه برخورد حرفه‎تری داشته باشند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد