درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6257صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 مهر 1392 - 10:36
روابط عمومی می تواند در ارتقاء جایگاه ایمیدرو نقش مهمی ایفا کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: ارتقاء جایگاه ایمیدرو در کشور یکی از اهداف اصلی ماست و روابط عمومی می تواند در این مورد نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش شارا به نقل از معدن نیوز؛ مهدی کرباسیان در مراسم تودیع و معارفه مدیران روابط عمومی ایمیدرو افزود: بخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور جایگاه ویژه ای دارد و اگر ما نتوانیم این جایگاه مهم را به مسئولان، مردم و سرمایه گذاران بشناسانیم، موفق نخواهیم بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر صنعت نفت برای مردم شناخته شده است لذا ما باید تلاش کنیم مردم به همان نسبت با حوزه معدن و صنایع معدنی آشنا شوند.

رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: با ارتقاء جایگاه واقعی ایمیدرو در کشور، از دولت ، مجلس شورای اسلامی و مسئولان نظام حمایت های ویژه را کسب و وظیفه خود را در مقابل مردم به خوبی انجام خواهیم داد.
کرباسیان گفت: در حال حاضر با توجه به سیاست خارجی کشور، مردم به آینده امیدوار هستند و این امیدواری، به طور مستقیم بر اقتصاد نیز اثر دارد ؛ از این رو ما هم باید تلاش و کوشش کنیم تا دولت وظیفه اش را به خوبی انجام دهد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی در ایمیدرو در مقطع فعلی از حساسیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: کار در روابط عمومی ، بسیار مهم ، ارزنده و در عین حال ظریف است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و صحیح و همچنین تعامل با رسانه ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی چشم بینای سازمان است و باید با قوت زیرنظر هیات عامل فعالیت خود را ادامه دهد.
وی یکی از وظایف مهم روابط عمومی را توجه به امور فرهنگی و اعتقادی مانند وجدان کار دانست و افزود: روابط عمومی باید گوش شنوای مشکلات کارکنان سازمان باشد و بتواند از طریق مسئولان ذیربط مشکلات احتمالی را حل و فصل کند.

کرباسیان همچنین روابط عمومی را نزدیک حوزه به رییس هیات عامل سازمان خواند و جذب سرمایه گذاری و سرمایه گذاران بخش معدن و صنایع معدنی و همچنین برگزاری همایش و کمک به همایش های علمی را از دیگر برنامه های مهم روابط عمومی برشمرد.

در این مراسم، یعقوب مشفق سرپرست روابط عمومی ایمیدرو اظهار داشت: مسیر روابط عمومی سازمان در سال های گذشته به لحاظ امکانات و نمودار سازمانی ، روندی نزولی را طی کرده که امیدواریم با حمایت و مساعدت رییس هیات عامل در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود.
وی ادامه داد: بخش معدن ، ملی و حاکمیتی است و ما در روابط عمومی تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم جایگاه واقعی این بخش را به جامعه بشناسانیم.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد