درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6219صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 27 مهر 1392 - 14:19
ایمیل سالیانه پست هزار تومان است
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)-  رییس هیات مدیره پست گفت: هزینه ‎اشتراک سالیانه برای پست الکترونیک یک هزار تومان است و مشترکان می‌‎توانند از طریق سایت mail.post.ir مراحل اولیه ‎ثبت‌نام را انجام دهند.

 

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت پست، محمد حسن کرباسیان با بیان اینکه دانشگاه‌‎‎ها و مدارس می‌‎توانند برای اطلاع‌رسانی به صورت یکپارچه به دانشجویان، دانش‌آموزان و هنرجویان خود از طریق پست الکترونیک شرکت پست اقدام کنند، اظهار داشت: در حال حاضر 150 هزار مشترک عضو پست الکترونیک شرکت پست هستند و این تعداد روز به روز رو به افزایش است؛ همچنین مشترکان جدید به طور روزانه برای ثبت‌نام مراجعه می‌‎کنند.

وی افزود: هزینه ‎اشتراک سالیانه برای پست الکترونیک یک هزار تومان است و مشترکان می‌‎توانند از طریق سایت mail.post.ir مراحل اولیه ‎ثبت‌نام را انجام داده و پس از دریافت کد رهگیری پس از اتمام فرایند ثبت‌نام در سایت با حضور در یکی از دفاتر پستی جهت تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

او عنوان کرد: متقاضیان این سرویس می‌‎توانند هزینه اشتراک سالیانه را به دو صورت حضوری یا غیرحضوری از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت نمایند.

کرباسیان ابراز امیدواری کرد: با افزایش تعداد مشترکان در آینده و امکان افزودن و استقرار سرویس‌‎های جدید بر روی پست الکترونیک سعی بر آن خواهیم داشت تا هزینه ‎اشتراک سالیانه را حذف و این خدمت را به صورت رایگان به هموطنان ارایه دهیم.

مدیرعامل پست در خصوص مشترکان کنونی و نحوه استفاده آن‌‎ها از پست الکترونیک خاطر نشان کرد: تعدادی از مشترکان این سرویس را سازمان‌‎ها و مجمع‌‎های مختلف تشکیل می‌‎دهند. این گروه از مشترکان به دنبال ایمیل‌‎های گروهی برای کارمندان و کارکنان‌شان هستند تا بتوانند به راحتی اطلاع رسانی‌های لازم را از طریق این سرویس انجام دهند.

وی ادامه داد: گروه دیگری از متقاضیان به دنبال دریافت میلیونی ایمیل هستند تا از طریق پست الکترونیک بتوانند برای مشتریان خاص خود ایمیل ایجاد نموده و با آن‌‎ها در ارتباط باشند.

وی در پایان بیان داشت: شرکت پست به منظور ایجاد و ارایه این سرویس هزینه‌‎های گزافی را پرداخت کرده و به موازات پیشرفت فناوری این سیستم نیز می‌بایست به منظور پاسخگویی به نیازها و انتظارات هموطنان ارتقا یافته و روزآمد شود که به طور یقین این امر بسیار هزینه‌بر است؛ از این رو نیازمند آن هستیم تا بتوانیم با تامین هزینه‌‎ها از طرق دیگر، هزینه‌‎ی اشتراک را حذف و پست الکترونیک را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دهیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد