درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 607صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 اردیبهشت 1391 - 05:24
 بیش از 95 درصد فعالیت های روابط عمومی درسال گذشته عملی شده است  
سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: برای سال 91 نیز برنامه‌های زیادی در بخش های مختلف تدوین شده که ان شاء ا... در طول سال اجرا خواهند شد.
  

 سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:
  بیش از 95 درصد فعالیت های روابط عمومی درسال گذشته عملی شده است  
 
 سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برنامه‌های دفتر روابط عمومی در بخش های مختلف سال گذشته بیش از 95 درصد عملی شده‌اند. مسعود جعفرنیا افزود: انجام نظرسنجی‌های مختلف از جشن ها، نظارت بر اجرای طرح جامع نظرسنجی شرکت، اهدای بلیط سینما،خرید و توزیع بلیط چندین نمایش با موضوع خانواده و کودک، برنامه‌های متنوع دهه مبارک فجر، ....، برگزاری نماز دشمن‌شکن وحدت با حضور حضرت آیت ا.... شفیعی، اطلاع‌رسانی از طریق سامانه پیام کوتاه، برگزاری کنفرانس خبری مدیرعامل، تهیه پیام ها و متون تبریک، تسلیت و پلاکارد (اطلاعیه‌های غیرخبری)، هماهنگی جهت بازدید متقاضیان از تأسیسات شرکت بخشی از فعالیت های روابط عمومی در سال گذشته هستند.وی ادامه داد: تولید و انتشار اخبار، انجام بریده جراید مطبوعات،ارسال آگهی به مطبوعات، ساخت فیلم درموضوعات مختلف،برگزاری همایش و افتتاحیه‌های مختلف درخصوص پروژه‌ها و طرح های شرکت، تهیه فیلم و عکس از جشنها، طرحها و پروژه‌ها و عملیات اجرایی خطوط و پست ها، سمینارها، همایش ها، نمایشگاه ها و دیگر برنامه‌ها و فعالیت هایی که نیاز به تهیه عکس و فیلم دارند، چاپ عکسها و تبدیل فیلمهای گرفته شده به لوح فشرده، طراحی در زمینه‌های مختلف مانند بروشور مشخصات طرح ها، لوح های تبریک، جلد گزارشات عملکرد از دیگر فعالیت های روابط عمومی در سال 90 بودند.
 جعفرنیا اظهار داشت: در فعالیت ها و برنامه‌های روابط عمومی، مقصود تنها انتقال و انتشار اطلاعات نبوده و نیست بلکه هدف برقراری ارتباط مطلوب، سازنده و بهینه اجتماعی است و در بُعد برنامه‌های درون‌سازمانی به دنبال شادابی و پویایی شرکت و کارکنان زحمتکش آن بوده‌ایم زیرا رضایتمندی پرسنل از شرکت بهبود عملکرد و افزایش تعلق سازمانی را در پی خواهد داشت که به دنبال آن ارباب رجوع و دیگر سازمان ها هنگام تعامل با شرکت و کارکنان، از نحوه پاسخگویی آنان احساس رضایت می‌کنند.وی با تقدیر از فعالیت های مدیر سابق روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان (لفته منصوری) گفت: مجموعه فعالیت های اشاره شده با درایت و تدبیر ایشان انجام گرفته که بسیار جای تقدیر و تشکردارد .سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: برای سال 91 نیز برنامه‌های زیادی در بخش های مختلف تدوین شده که ان شاء ا... در طول سال اجرا خواهند شد.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد