درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5973صفحه نخست » خبر یکشنبه، 20 مهر 1392 - 04:35
پلیس نیجریه به 200 نفر از افسرانش آموزش روابط عمومی داد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - حدود 200 نفر از یگان فرماندهی پلیس امور خارجه در کارگاه یک روزه روابط عمومی برای تغییر روحیه آنها و بهبود ارتباطشان با مردم شرکت کردند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
حدود 200 نفر از یگان فرماندهی پلیس امور خارجه در کارگاه یک روزه روابط عمومی برای تغییر روحیه آنها و بهبود ارتباطشان  با مردم شرکت کردند.


به گزارش شارا، این کارگاه که با هدف کارآمدی و تاثیر بیشتر افسران پلیس در حوزه فعالیتشان برگزار شد. همچنین گفته می شود این اقدام به عنوان بخشی از دستور کار بازرس کل پلیس به شمار می رود تا مطمئن شود که افسران حقوق بشر و حقوق بنیادین شهروندی را نقش نمی کنند.


شرکت کنندگان در کارگاه شامل فرماندهان منطقه، افسران یگان، افسران پلیس یگان و پرسنل اداری در همه تشکیلات فرماندهی با شرکت در این کارگاه درگیر جنبه های اساسی از حرفه پلیس شدند.


فرانک امبا، یکی از افسران وظیفه روابط عمومی گفت: این کارگاه از این ایده متولد شد که در واقع نیروهای پلیس در شرایطی می توانند اهداف خود را محقق کنند که بتوانند ارتباط موثری را با عموم مردم برقرار کنند.


امبا در گفتگویش با پاتریک آگبامبو در خصوص درک ضعیف نیجریه ای ها از ارگان پلیس اظهار نگرانی کرده و افزود: این وضعیت ناشی از وضعیت نامساعد و اسف بار آژانس های مجری قانون در مقابله با جرم و نیز حفظ نظم و قانون در کشور می باشد.


به گفته وی برگزاری این برنامه تنها برای افسران نمی تواند تصویر پلیس را بهبود ببخشد لذا علاوه بر آنها هسته افسران اداری را نیز در این کارگاه شرکت دادیم.
امبا گفت: اقدامات آنها سبب ایجاد تاثیر مثبت یا منفی بر تصویر نیروی پلیس می شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد