درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:14   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5934صفحه نخست » جمعه، 19 مهر 1392 - 10:54
تعامل سازنده ناشران مسلمان، نقش‌آفرینی آن‌ها در مجامع حرفه‌ای را افزایش می‌دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ناشران مسلمان شرکت کننده در شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، تعامل مناسبی با یکدیگر دارند.علی زارعی نجفدری

دکتر علی زارعی نجفدری دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان که در شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بسر می‌برد با اعلام این مطلب گفت: ارتباط و تعامل سازنده و مداوم  ناشران مسلمان، سبب افزایش قدرت چانه‌رنی و نقش‌آفرینی بیشتر و مؤثرتر آن‌ها در مجامع حرفه‌ای و صنفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، مجموع امکانات و نرم‌افزار و سخت‌افزار در اختیار ناشران مسلمان، بسیار قابل توجه و در صورت هم‌افزایی راهگشای بسیاری از مسائل آن‌ها خواهد بود، گفت: با تشکیل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان، شاهد خلق فرصت‌های جدید و قابل اعتنایی برای اعضای عضو خواهیم بود.

دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در پاسخ به این سؤوال که روند فعالیت‌های این اتحادیه چگونه پیش می‌رود افزود: انجام کارهای بزرگ، سخت و مستلزم فراهم کردن زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و حقوقی است و به نظرم اتحادیه تا کنون، با حداقل امکانات در این جهت حرکت کرده است.

زارعی نجفدری در پاسخ به اینکه چرا اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در این نمایشگاه غرفه ایجاد نکرده، افزود: این موضوع، در دستور کار اتحادیه نبود اما اگر لازم باشد در سا‌ل‌های آتی این‌ کار را انجام خواهیم داد.

وی همچنین افزود: اتحادیه در این مرحله، نیاز به کارهای محتوایی بیشتری دارد تا کارهای شکلی.

دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان ادامه داد: برای مثال، بزودی نتیجه بررسی‌های اتحادیه در مورد قانون و معاهده جهانی کپی رایت، که یکی از چالش‌های اصلی حوزه نشر است اعلام خواهد شد.

گفتنی است اتحادیه جهانی ناشران مسلمان، سازمانی غیر دولتی ( NGO ) در حوزۀ نشر است که در سال 2011 تشکیل گردید. این اتحادیه هم اکنون دارای اعضای حقیقی و حقوقی بیش از 50 کشور بوده و با اجماع اعضای اتحادیه، دبیرخانۀ دائمی آن در تهران –  جمهوری اسلامی ایران مستقر می‌باشد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد