درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5934صفحه نخست » جمعه، 19 مهر 1392 - 10:18
تعامل سازنده ناشران مسلمان، نقش‌آفرینی آن‌ها در مجامع حرفه‌ای را افزایش می‌دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ناشران مسلمان شرکت کننده در شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، تعامل مناسبی با یکدیگر دارند.علی زارعی نجفدری

دکتر علی زارعی نجفدری دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان که در شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بسر می‌برد با اعلام این مطلب گفت: ارتباط و تعامل سازنده و مداوم  ناشران مسلمان، سبب افزایش قدرت چانه‌رنی و نقش‌آفرینی بیشتر و مؤثرتر آن‌ها در مجامع حرفه‌ای و صنفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، مجموع امکانات و نرم‌افزار و سخت‌افزار در اختیار ناشران مسلمان، بسیار قابل توجه و در صورت هم‌افزایی راهگشای بسیاری از مسائل آن‌ها خواهد بود، گفت: با تشکیل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان، شاهد خلق فرصت‌های جدید و قابل اعتنایی برای اعضای عضو خواهیم بود.

دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در پاسخ به این سؤوال که روند فعالیت‌های این اتحادیه چگونه پیش می‌رود افزود: انجام کارهای بزرگ، سخت و مستلزم فراهم کردن زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و حقوقی است و به نظرم اتحادیه تا کنون، با حداقل امکانات در این جهت حرکت کرده است.

زارعی نجفدری در پاسخ به اینکه چرا اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در این نمایشگاه غرفه ایجاد نکرده، افزود: این موضوع، در دستور کار اتحادیه نبود اما اگر لازم باشد در سا‌ل‌های آتی این‌ کار را انجام خواهیم داد.

وی همچنین افزود: اتحادیه در این مرحله، نیاز به کارهای محتوایی بیشتری دارد تا کارهای شکلی.

دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان ادامه داد: برای مثال، بزودی نتیجه بررسی‌های اتحادیه در مورد قانون و معاهده جهانی کپی رایت، که یکی از چالش‌های اصلی حوزه نشر است اعلام خواهد شد.

گفتنی است اتحادیه جهانی ناشران مسلمان، سازمانی غیر دولتی ( NGO ) در حوزۀ نشر است که در سال 2011 تشکیل گردید. این اتحادیه هم اکنون دارای اعضای حقیقی و حقوقی بیش از 50 کشور بوده و با اجماع اعضای اتحادیه، دبیرخانۀ دائمی آن در تهران –  جمهوری اسلامی ایران مستقر می‌باشد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد