درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5906صفحه نخست » پنجشنبه، 18 مهر 1392 - 05:24
بکارگیری ظرفیت‌های رادیو و تلویزیون در کنار هم اتفاق مبارکی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی صداوسیما با اشاره به تعامل شبکه تهران سیما با رادیو تهران اضافه کرد: استفاده و بکارگیری از ظرفیت‌های دو رسانه رادیو و تلویزیون در کنار یکدیگر یک اتفاق مبارک و شایسته در حوزه رسانه است.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، سید تقی سهرابی تاکید کرد: روابط عمومی به عنوان پشتوانه مدیریت هر مجموعه است که باید ظرفیت ها و توانمندی های مغفول شده را شناسایی کند.

سید تقی سهرابی در مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی شبکه تهران که با حضور سعید مقیسه (مدیر شبکه تهران) و جمعی از مدیران شبکه تهران چهارشنبه، 17 شهریور برگزار شد، گفت: باید با برنامه‌ریزی، پیگیری بیشتر و شناخت ظرفیت‌ها و بسترهای نوین فعالیت در روابط عمومی، در حوزه رسانه طرحی نو در جهان رسانه‌ای ارائه دهیم.

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما با بیان اینکه معرفی رسانه‌های اسلامی – ایرانی یکی از ماموریت‌های سازمانی ما به شمار می‌رود، افزود: برای تحقق این ماموریت در سازمان باید تلاش جدی و اثرگذار در تولید و ارائه پیام در رسانه داشته باشیم.

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در پایان این مراسم با تکریم و قدردانی از زحمات و فعالیت‌های فرشید سعیدی مدیر قبلی روابط عمومی شبکه تهران تصریح کرد: خدا را شاکریم که مدیران متعهد و متخصص مسؤولیت روابط عمومی سازمان را بر عهده دارند که باید از زحمات آنها تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم "مهدی مزینانی" به عنوان مدیر جدید روابط عمومی شبکه تهران معرفی و منصوب شد.

بنا بر این گزارش، این انتصاب با هماهنگی مدیر شبکه تهران انجام شد و در حکم مدیر جدید روابط عمومی شبکه تهران، برقراری ارتباط و تعامل موثر با همکاران بر اساس اهداف سازمان، استفاده از ابزارهای جدید و شیوه‌های علمی ارتباطی در همه فعالیت‌های تعریف شده برای دستیابی به وجوه متنوع افکارعمومی و اطلاع‌رسانی به موقع و مفید از عملکرد حوزه مربوطه به مخاطبان درون و برون سازمانی مبنای عمل و رویکرد به عنوان ماموریت به ایشان ابلاغ شد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد