درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 00:28   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5804صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 15 مهر 1392 - 10:29
ابراهیم کاظم‌پور مدیر روابط عمومی بانک تجارت شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و رئیس جدید اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت طی مراسمی با حضور مشاور عالی مدیرعامل این بانک برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، ناصر صنعتی‌نژاد با حضور در این مراسم گفت: تغییرات مدیریتی همواره در هر مجموعه می‌تواند به افزایش پویایی و نشاط آن منجر شود.
مشاور عالی مدیرعامل بانک تجارت ارائه یک تصویر واقعی، شفاف و مثبت از این بانک را از مهمترین وظایف روابط عمومی برشمرد و گفت: افزودن بر گستره مخاطبان پیام‌های بانک، آگاهی از نظرات مشتریان و پاسخگویی مناسب به درخواست‌های آنان باید همواره مدنظر مسئولان روابط عمومی باشد.


وی تقویت فرایندهای مشتری‌مدار و افزایش همبستگی در خانواده بزرگ بانک تجارت را از مهمترین وظایف اداره روابط عمومی دانست و ابراز امیدواری کرد انتصاب جدید در اداره روابط عمومی به سود روندهای اطلاع رسانی و پاسخگویی در بانک تجارت و افزایش رضایتمندی مشتریان و همکاران منجر شود.


ناصر صنعتی‌نژاد در سخنان خود همچنین ضمن تاکید بر پویایی و پیشرفت مستمر در فعالیت‌های اداره روابط عمومی، از زحمات محمدرضا غفوری، رئیس پیشین اداره روابط عمومی بانک تجارت تقدیر و همچنین برای ابراهیم کاظم‌پور، رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.


در ادامه این مراسم غفوری، رئیس پیشین اداره روابط عمومی با اشاره به توفیقات این اداره در سال‌های اخیر گفت: با توجه به سابقه و تجربیات آقای کاظم‌پور در اداره روابط عمومی و ارتباط وی با بدنه بانک حضور وی در راس این اداره یک فرصت مغتنم برای تداوم پیشرفت‌های اداره روابط عمومی است.


همچنین کاظم‌پور، رئیس جدید اداره روابط عمومی بانک تجارت نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات رئیس پیشین، بر حاضر به کار بودن مجموعه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: اداره روابط عمومی بانک تجارت به عنوان حلقه واسط مشتریان و مجموعه بانک همچون همیشه تمام تلاش خود را برای پاسخگویی سریع و مناسب به مشتریان خواهد کرد و حداکثر همت خود را بر رضایت مشتریان و تعالی بانک قرار می‌دهد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد