درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 09:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5804صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 15 مهر 1392 - 09:53
ابراهیم کاظم‌پور مدیر روابط عمومی بانک تجارت شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و رئیس جدید اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت طی مراسمی با حضور مشاور عالی مدیرعامل این بانک برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، ناصر صنعتی‌نژاد با حضور در این مراسم گفت: تغییرات مدیریتی همواره در هر مجموعه می‌تواند به افزایش پویایی و نشاط آن منجر شود.
مشاور عالی مدیرعامل بانک تجارت ارائه یک تصویر واقعی، شفاف و مثبت از این بانک را از مهمترین وظایف روابط عمومی برشمرد و گفت: افزودن بر گستره مخاطبان پیام‌های بانک، آگاهی از نظرات مشتریان و پاسخگویی مناسب به درخواست‌های آنان باید همواره مدنظر مسئولان روابط عمومی باشد.


وی تقویت فرایندهای مشتری‌مدار و افزایش همبستگی در خانواده بزرگ بانک تجارت را از مهمترین وظایف اداره روابط عمومی دانست و ابراز امیدواری کرد انتصاب جدید در اداره روابط عمومی به سود روندهای اطلاع رسانی و پاسخگویی در بانک تجارت و افزایش رضایتمندی مشتریان و همکاران منجر شود.


ناصر صنعتی‌نژاد در سخنان خود همچنین ضمن تاکید بر پویایی و پیشرفت مستمر در فعالیت‌های اداره روابط عمومی، از زحمات محمدرضا غفوری، رئیس پیشین اداره روابط عمومی بانک تجارت تقدیر و همچنین برای ابراهیم کاظم‌پور، رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.


در ادامه این مراسم غفوری، رئیس پیشین اداره روابط عمومی با اشاره به توفیقات این اداره در سال‌های اخیر گفت: با توجه به سابقه و تجربیات آقای کاظم‌پور در اداره روابط عمومی و ارتباط وی با بدنه بانک حضور وی در راس این اداره یک فرصت مغتنم برای تداوم پیشرفت‌های اداره روابط عمومی است.


همچنین کاظم‌پور، رئیس جدید اداره روابط عمومی بانک تجارت نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات رئیس پیشین، بر حاضر به کار بودن مجموعه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: اداره روابط عمومی بانک تجارت به عنوان حلقه واسط مشتریان و مجموعه بانک همچون همیشه تمام تلاش خود را برای پاسخگویی سریع و مناسب به مشتریان خواهد کرد و حداکثر همت خود را بر رضایت مشتریان و تعالی بانک قرار می‌دهد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد