درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 12:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5780صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 15 مهر 1392 - 04:00
روابط‌عمومی حرفه‌ای، فرآیند تصمیم‌گیری را تسهیل و کارا می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - تعریف چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا برای روابط‌عمومی اگرچه یک تعریف تکراری و قدیمی است اما با دقت به همین تعریف می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که هیچ بخش سازمانی به اندازة روابط‌عمومی در جریان جزییات و رخدادهای سازمان نیست
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روابط‌عمومی حرفه‌ای باید با خرد و دانایی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت ارشد سازمان تاثیرگذار باشد.


حبیب‌الله رشیدارده، مدیر روابط‌عمومی بانک ملی، ضمن بیان این موضوع گفت: امروزه مدیریت را مترادف با «تصمیم‌گیری» می‌دانند و صاحبنظران علم مدیریت معتقدند در سازمان‌های امروزی مهمترین وظیفه هر مدیری اخذ بهترین و سریع‌ترین تصمیم است. با در نظر گرفتن این مقدمه، روابط‌عمومی‌ها باید نقش خود را در سازمان تا جایی ارتقا ببخشند که با مهارت و شایستگی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت تاثیرگذار باشند.
وی افزود: تعریف چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا برای روابط‌عمومی اگرچه یک تعریف تکراری و قدیمی است اما با دقت به همین تعریف می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که هیچ بخش سازمانی به اندازة روابط‌عمومی در جریان جزییات و رخدادهای سازمان نیست؛ به دلیل همین اشراف و آگاهی، روابط‌عمومی می‌تواند و باید در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی دارای نقش موثر و سازنده باشد.
رشیدارده تصریح کرد: فقط روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای هستند که هم این نقش را برای خود قائل هستند و هم برای تحکیم ایفای آن می‌کوشند در صورتی که روابط‌عمومی‌های غیرحرفه‌ای خود را در حد و اندازة مشاور نمی‌دانند و صرفا منتظر دریافت دستورات و اجرای آنها مطابق نظر شخص آمر هستند.
مدیر روابط‌عمومی بانک ملی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری مستمر کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی بتوان اصول و اساس رفتار حرفه‌ای را به مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی آموزش داد تا در نتیجة آن شاهد تصمیم‌گیری‌های مطلوب، کارشناسانه و دقیق در سطح جامعه باشیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد