درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 16:44   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5780صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 15 مهر 1392 - 04:00
روابط‌عمومی حرفه‌ای، فرآیند تصمیم‌گیری را تسهیل و کارا می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - تعریف چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا برای روابط‌عمومی اگرچه یک تعریف تکراری و قدیمی است اما با دقت به همین تعریف می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که هیچ بخش سازمانی به اندازة روابط‌عمومی در جریان جزییات و رخدادهای سازمان نیست
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روابط‌عمومی حرفه‌ای باید با خرد و دانایی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت ارشد سازمان تاثیرگذار باشد.


حبیب‌الله رشیدارده، مدیر روابط‌عمومی بانک ملی، ضمن بیان این موضوع گفت: امروزه مدیریت را مترادف با «تصمیم‌گیری» می‌دانند و صاحبنظران علم مدیریت معتقدند در سازمان‌های امروزی مهمترین وظیفه هر مدیری اخذ بهترین و سریع‌ترین تصمیم است. با در نظر گرفتن این مقدمه، روابط‌عمومی‌ها باید نقش خود را در سازمان تا جایی ارتقا ببخشند که با مهارت و شایستگی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت تاثیرگذار باشند.
وی افزود: تعریف چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا برای روابط‌عمومی اگرچه یک تعریف تکراری و قدیمی است اما با دقت به همین تعریف می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که هیچ بخش سازمانی به اندازة روابط‌عمومی در جریان جزییات و رخدادهای سازمان نیست؛ به دلیل همین اشراف و آگاهی، روابط‌عمومی می‌تواند و باید در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی دارای نقش موثر و سازنده باشد.
رشیدارده تصریح کرد: فقط روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای هستند که هم این نقش را برای خود قائل هستند و هم برای تحکیم ایفای آن می‌کوشند در صورتی که روابط‌عمومی‌های غیرحرفه‌ای خود را در حد و اندازة مشاور نمی‌دانند و صرفا منتظر دریافت دستورات و اجرای آنها مطابق نظر شخص آمر هستند.
مدیر روابط‌عمومی بانک ملی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری مستمر کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی بتوان اصول و اساس رفتار حرفه‌ای را به مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی آموزش داد تا در نتیجة آن شاهد تصمیم‌گیری‌های مطلوب، کارشناسانه و دقیق در سطح جامعه باشیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد