درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 05:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5734صفحه نخست » یکشنبه، 14 مهر 1392 - 19:37
طراحی دانشنامه آزاد فناوری اطلاعات به همت جوان 18 ساله ایرانی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - به همت یک دانشجوی 18 ساله ایرانی دانشنامه آزاد "کینگ آی تی" که یک شبکه جامع و امن با رویکرد میزبانی پرسش و پاسخ های کاربران فارسی زبانان در حوزه فناوری اطلاعات است، ایجاد شد.
به گزارش شارا به نقل از آی سی تی پرس، با افزایش کاربران اینترنت و مشارکت آنها در تولید، ارائه و پردازش اطلاعات معمولا پرسش هایی برای یک کاربر به وجود می آورد که ممکن است کاربران زیادی با همان پرسش روبرو شده باشند.
براین اساس سامانه پرسش و پاسخی که در آن کاربران همزمان نقش پرسشگر و پاسخ دهنده را داشته باشند می تواند بستری مناسب برای رفع نیاز بسیاری از کاربران اینترنت تلقی شود؛ در این راستا سامانه " کینگ آی تی" با رویکرد میزبانی پرسش و پاسخ فارسی زبانان در حوزه فناوری اطلاعات، فضایی را فراهم آورده که در آن کاربران می توانند همزمان نقش پرسشگر و پاسخ دهنده را داشته و در تولید محتوا در قالب پرسش و پاسخ نیز مشارکت داشته باشند.


مهدی حسنخانی مدیر و طراح جوان این سامانه با بیان اینکه سامانه پرسش و پاسخ فناوری اطلاعات "کینگ آی تی" یک دانشنامه آزاد با محوریت موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات و مباحث مربوط به آن است اظهار داشت: این سامانه بستری بهینه شده با محوریت پرسش و پاسخ در حوزه فناوری اطلاعات برای فارسی زبانان است و کمک می کند تا پرسش هایی که کاربران مدت ها به دنبال پاسخ آنها بوده اند را مطرح و پاسخ آنها را به کمک سایر کاربران بیابند.


وی گفت: این شبکه جامع پرسش و پاسخ فناوری اطلاعات، روشی جدید برای به اشتراک گذاری اطلاعات است که محیط پرسش و پاسخ را برای مختصصان فناوری اطلاعات و امکان به اشتراک گذاری دانش و انتقال تجربیات آنها را به سایر کاربران فراهم می‌کند.
حسنخانی با بیان اینکه در این سامانه، به ازای هر فعالیت و مشارکت در پرسش و پاسخ ها امتیازی از سوی سایر کاربران به کاربر پاسخ دهنده تعلق می گیرد افزود: کینگ آی تی به عنوان یک سامانه اینترنتی مبتنی بر مشارکت کاربران، به ازای فعالیت و مشارکت کاربران در پرسش و پاسخ ها به آن‌ها امتیاز و عنوان اعطاء می‌کند که این امتیاز معیاری برای اعتماد کاربران به یکدیگر محسوب می‌شود. در این دانشنامه آزاد، کاربران باید برای کسب امتیاز پرسش و پاسخ های مفید ارسال کند تا با افزایش امتیاز و رسیدن به حد نصاب مشخصی، بعضی امکانات مدیریتی برای کاربران فعال شود .


طراح کینگ آی تی با تاکید بر اینکه در این سامانه کاربر در مدیریت سایت نقش مستقیم ایفا می‌کند افزود: به این معنی که کاربر هر چه بیشتر تلاش کند امکانات مدیریتی بیشتری به وی تعلق می گیرد؛ و به واسطه این قابلیتها، مانند سایر دانشنامه های آزاد از جمله ویکی پدیا، پرسش و پاسخها  و محتوا سایت می توانند توسط سایر اعضا ویرایش شوند که این کار باعث می‌شود مطالب موجود در سایت همیشه به روز نگهداشته شود حتی زمانی که نویسنده اصلی آن حاضر نباشد.


به گزارش ICTPRESS از نکات قابل توجه این شبکه جامع می توان به سرعت بالای بارگذاری و هم چنین قابلیت استفاده از تگ ها به عنوان کلمات کلیدی که به جستجو پذیری بهتر سوالات و بی نیاز کردن کاربران از موتورهای جستجو و دانشنامه های غیر بومی کمک می کند، اشاره کرد.


از مهمترین ویژگیهای کینگ آی تی، دسترسی به پاسخ مورد نظر بدون سردرگمی کاربر و گم شدن در تبلیغات و نکته های بی ربط و نیز امتیاز دهی به پاسخ ها و درجه بندی پاسخ ها برحسب امتیاز برای دسترسی به بهترین پاسخ است؛ همچنین دسترسی به جذاب ترین و پربازدیدترین پرسش ها برای افزایش اطلاعات و ارائه دستورالعمل گام به گام برای رسیدن به پاسخ سوال مورد نظر از دیگر ویژگیهای این دانشنامه آزاد در حوزه فناوری اطلاعات است.


این سامانه به آدرس http://kingit.ir هم اکنون در نسخه آزمایشی قرار دارد و قرار است در نسخه اصلی زمینه کارآفرینی و ایجاد درآمد برای متخصصان این حوزه فراهم شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد