درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 06:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5726صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 13 مهر 1392 - 03:48
بازیگرانی که در عرصه موسیقی هرگز موفق نشدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نقطه مقابل بازیگران انگشت شماری که در عرصه خوانندگی معروف شدند، یک لیست طولانی از بازیگران و سوپر استار هایی است که شانس خود را امتحان کردند اما نتوانستند موفقیت های حرفه اصلی خود را تکرار کنند. چند نمونه ا این خروار را بهتر بشناسید:

 

«غریبه آشنا» برزو ارجمند

برخلاف اغلب کاراکتر های طنزی که از «برزو ارجمند» سراغ داریم، وی در موسیقی به دنبال یک ژانر کاملاً جدی رفت.


او آلبوم »غریبه آشنا» را با اشعاری از «افشین علاء»، «غلامرضا محمدی»، «مولانا» و سهراب سپهری» و با 10 قطعه منتشر کرد. آهنگسازان کار «مهران سراجیان»، «میراد موحدی» و «فرید کریمیان» بودند و از دکلمه «فرید کریمیان» استفاده شده بود.

در این آلبوم نوازندگان نام آشنایی چون «مازیار ظهیر الدینی»، «رضا تاجبخش»، میثم مروستی»، «کریم قربانی و «شاهرخ پورمیامین» نیز حضور داشتند اما هیچ کدام از این موارد نتوانستند موفقیتی برای ارجمند خلق کنند.

«باران» و بوی بهشت» امین حیایی


نخستین آلبوم «امین حیایی» در سال 1380 منتشر شد که «بوی بهشت» نام داشت. در همان سال فیلمی سینمایی به همین نام و به کارگردانی «حمید رضا محسنی» ساخته شد که در آن امین حیایی علاوه بر بازی به خوانندگی هم پرداخت. آلبوم بوی بهشت 13 قطعه داشت که محوریت اصلی آن موسیقی متن فیلم بود.

آن فیلم سینمایی نسبتاً موفق بود اما آلبوم بازیگر نقش اول مرد آن هویت مستقلی نداشت. آلبوم «باران» دومین حضور حیایی در عرصه موسیقی بود که به همراه «کویر باند» رقم خورد.

باران با 9 قطعه و به آهنگسازی «پدرام مرندیز»، در بهار سال 85 راه بازار را پیش گرفت که برخی از منتقدان اعتقاد داشتند به جز برخی ملودی های این اثر نقطه قوت دیگری در آن یافت نمی شد.


«برگ و باد» و «ماه می خنده» محمد رضا هدایتی


«محمد رضا هدایتی» در سال 1387 نخستین آلبوم خود به نام «برگ و باد» را منتشر کرد. این اثر 9 قطعه داشت که در آن «هما میر افشار»، «سید جواد موسوی» و «میلاد کزازی» به عنوان شاعر و «میثم کزازی» و «ایمان حجت» در بخش آهنگ و تنظیم حضور داشتند.

دومین آلبوم وی در سال 1390 منتشر شد که به زعم برخی از منتقدان آلبوم «ماه می خنده» به مراتب ضعیف تر از آلبوم اول بود. این اثر 9 قطعه داشت و ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم توسط «رشید رفیعی» انجام شده بود. سومین آلبوم هدایتی این روز ها مراحل اخذ مجوز را طی می کند.


«روی دیگر» بهرام رادان


از اوایل سال 90 زمزمه هایی مبنی بر انتشار آلبوم شخصی «بهرام رادان» شنیده شد. سرانجام با حاشیه ها و اتهاماتی از جمله شیطان پرستانه بودن پوستر آلبوم، او نخستین اثر خود به نام «روی دیگر» را در بهار 91 منتشر کرد.

روی دیگر شامل 12 قطعه بود و با وجود حضور چهره های مطرحی چون «کیوان هنرمند» و «اندیشه فولادوند» و محبوبیتی که رادان در بین مخاطب عام دارد، این آلبوم در فروش و جلب توجه شکست بزرگ خورد. البته تیم سازنده بر این مساله تأکید داشتند که آلبوم فوق ژانر مخاطبان خاصی را شامل می شود و عام پسند نیست!


ذره بین : این وسط آلبوم بهرام رادان خیلی دیگه خاص بود ، مخصوصا با آن صدای بی نظیرش در خوانندگی !

منبع: خبر نو

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد