درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 16:18   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5706صفحه نخست » خبر یکجمعه، 12 مهر 1392 - 12:10
برنامه آموزشی روابط عمومی برای داوطلبان حوزه بهداشت تدارک در تایلند
اختصاصی/شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - یک برنامه آموزشی روابط عمومی با میزبانی بیمارستانی در شهر بانکوک برای داوطلبان حوزه سلامت از طریق بهبود روابط عمومی و مهارت های تعاملی در حوزه فعالیتشان برگزار می شود.
  

اختصاصی / شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک برنامه آموزشی روابط عمومی با میزبانی بیمارستانی در شهر بانکوک برای داوطلبان حوزه سلامت از طریق بهبود روابط عمومی و مهارت های تعاملی در حوزه فعالیتشان برگزار می شود.


به گزارش شارا، افتتاح این برنامه آموزشی دو روزه توسط شهردار در بیمارستان سانی صورت گرفت. هدف این برنامه آموزشی بهبود کارایی روابط عمومی در ترویج سلامت عمومی منطقه است. با این کار خط و مشیی برای داوطلبان حوزه سلامت معرفی می شود تا بتوانند دانش و درک خود را از وظایفشان به جامعه محلی منتقل کنند.


تیم هایی از متخصصان ایستگاه رادیویی تایلند نیز از طریق اجرای عملی مسائل تئوری که توسط کارشناسان روابط عمومی مطرح می شود،
در این برنامه مشارکت می کنند تا 188 شرکت کننده مرکز بهداشت بیمارستان سانی را به این مهارت ها تجهیز کنند. شرکت کنندگان همچنین می آموزند چگونه در رویدادها و شرایط ویژه، ارتباط برقرار کنند، برنامه ها را سازمان دهند و مقالات خبری بنویسند.


مدیر بیمارستان در سخنرانی ابتدای مراسم خود ضمن اشاره به اهمیت نقش این برنامه در بهبود سلامت عمومی گفت: امیدوارم که داوطلبان خود را با این دانش، مهارت و توانمندی تجهیز کنند.

وی افزود: داوطلبان پس از اتمام این برنامه قادر خواهند بود تا این دانش را در تمامی فعالیت های روزمره شان به کار برند و اگر نتایج مطلوبی از این برنامه گرفته شود، برنامه در ابعاد گسترده تری اجرا خواهد شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  روایت‌های مستبدانه


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد