درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5678صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 11 مهر 1392 - 07:39
رسانه و روابط عمومی همسایه دیوار به دیوار هم اند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در نشست شورای سیاست گذاری این سمپوزیوم گفت: روابط عمومی و رسانه به هم نیاز دارند و همسایه دیوار به دیوار یکدیگر هستند. خبرنگاران هم پیمانان حرفه ای ما هستند و نگاهمان به رسانه و خبرنگاران هیچ وقت ابزاری نبوده و نیست.
به گزارش شارا به نقل از مهر، هفتمین نشست شورای سیاستگذاری سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی عصر دیروز چهارشنبه 10 مهر به میزبانی روابط عمومی شرکت پویند الکترونیک در سالن یاس هتل استقلال تهران برگزار شد.

هوشمند سفیدی دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در این نشست گفت: ما در آستانه برگزاری سمپوزیوم نهم قرار داریم و 18 روز تا زمان برپایی آن فرصت داریم. شورایی که در آن گرد هم آمده ایم، شورای سیاست گذاری سمپوزیوم است که 110 نفر عضو دارد و متشکل از مدیران قبلی و فعلی، پیشکسوتان و اساتید حوزه روابط عمومی است. ما در هر نشست از همراهی و همفکری این افراد بهره مند می شویم و تلاش می کنیم تصمیمات سمپوزیوم را در این جلسات و با استفاده از خرد جمعی، بگیریم.

وی افزود: 29 مهرماه کارگاه های آموزشی سمپوزیوم نهم برگزار خواهند شد. در واقع 2 کارگاه در این روز به طور همزمان برگزار خواهند شد که موضوعشان هوشمندی راهبردی در روابط عمومی و هوشمندی مجازی در روابط عمومی است. روز 30 مهر هم نشست های تخصصی سمپوزیوم برگزار می شوند و خوشبختانه کارهای ویزای همه مهمانان خارجی ما از جمله رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی انجام شده است و مهمانان ما در زمان معین در تهران حضور خواهند داشت.

دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ادامه داد: در زمینه جشنواره برترین های روابط عمومی هم باید اشاره کنم که این جشنواره در 9 بخش عمومی و یک بخش ویژه که مربوط به سال حماسه سیاسی و اقتصادی است، برگزیدگانش را معرفی خواهد کرد. مهلت دریافت آثار تا 18 مهر است و در پایان جشنواره، 30 روابط عمومی برتر در سطح ملی و 30 روابط عمومی برتر هم در سطح استانی معرفی خواهند شد. در حال حاضر در تلاش هستیم تا از آقای روحانی رئیس جمهور یا معاون اول ایشان آقای جهانگیری برای حضور در افتتاحیه نهمین سمپوزیوم دعوت کنیم. در مراسم افتتاحیه همچنین قرار است پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز قرائت شود. از میان وزرای هیئت دولت نیز از آقایان جنتی و واعظی دعوت خواهیم کرد تا در این مراسم حضور داشته باشند. استاندار و رئیس شورای شهر تهران نیز از دیگر مدعوان مراسم افتتاحیه سمپوزیوم نهم خواهند بود.

سفیدی گفت: در حال حاضر کتاب سمپوزیوم در حال تدوین است. در این دوره، 12 مقاله ارائه خواهد شد که البته کفایت نخواهد کرد. بنابراین از همه دوستان درخواست می کنیم تا مقالات و دیدگاه های خود را به طور مکتوب در اختیار دبیرخانه سمپوزیوم قرار بدهند تا در کتاب مذکور چاپ شوند. یکی از طرح هایی که به تازگی خواستار آن شده ایم، با توجه به سخنان رئیس جمهور در مراسم اول مهرماه امسال و بازگشایی مدارس، تنظیم شده است. به این ترتیب در مذاکراتی با وزارت آموزش و پرورش، خواستار آن شده ایم تا بررسی شود در کتب درسی ابتدایی و راهنمایی چقدر به مقوله و اهمیت روابط عمومی ها پرداخته شده است؟ و اگر پرداخته شده است، تقویت شود. یکی از موارد دیگری که آقای روحانی روی آن تاکید کردند، آموزش گفتگو و حق اعتراض کردن بود که سعی داریم روی این مورد نیز مانور بدهیم.

وی در ادامه این مراسم با اشاره به بخش تقدیر از خبرگزاری مهر، گفت: روابط عمومی و رسانه به هم نیاز دارند و همسایه دیوار به دیوار یکدیگر هستند. خبرنگاران هم پیمانان حرفه ای ما هستند و نگاهمان به رسانه و خبرنگاران هیچ وقت ابزاری نبوده و نیست. معتقدیم خبرنگاران، تحلیل گر هستند و در انعکاس صدای ما و رساندن آن به گوش مردم، بیشترین نقش را دارند. شعار سمپوزیوم امسال هم «هوشمندی، عقلانیت و تدبیر و امید» است. عامل تدبیر و امید که مشخص است و به شعار اصلی دولت برمی گردد. هوشمندی هم محور اصلی فعالیت روابط عمومی هاست. اما عقلانیت مورد نظر ما، عقلانیت ارتباطی است که به معنی صداقت و راستی و حقیقی بودن مباحث است. در این زمینه از این که مخاطب را به آستانه بیهودگی برسانیم پرهیز داریم. در کل ما به دنبال آن گونه از روابط عمومی هستیم که با هوشمندی، به گرفتن تصمیمات عقلانی کمک می کند.

در ادامه این مراسم از صادق وفایی خبرنگار سرویس فرهنگ و ادب و رسانه خبرگزاری مهر به علت همکاری و پوشش اخبار حوزه روابط عمومی تقدیر به عمل آمد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد