درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:25   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5677صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 11 مهر 1392 - 08:04
اظهارات وزیر ورزش درباره روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - سید رضا صالحی امیری در مراسم تودیع اژدر شهابی و معارفه مازیار ناظمی با تصریح بر نقش رسانه ها در ترسیم چشم انداز و تصویر ذهنی مثبت یا منفی در جامعه اظهار داشت: روابط عمومی می تواند نیمی از هویت یک سازمان را تشکیل دهد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست وزارت ورزش و جوانان، توسعه ورزش همگانی را برنامه استراتژیک مجموعه تحت مدیریت خود دانست.

روابط عمومی نیمی از هویت سازمان

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری در مراسم تودیع اژدر شهابی و معارفه مازیار ناظمی به عنوان رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی که عصر دیروز (چهارشنبه) برگزار شد با تصریح بر نقش رسانه ها در ترسیم چشم انداز و تصویر ذهنی مثبت یا منفی در جامعه اظهار داشت: روابط عمومی می تواند نیمی از هویت یک سازمان را تشکیل دهد .

تحقیق در روابط عمومی


وی با اشاره بر تخصص گرایی در حوزه رسانه، شناخت دقیق از محیط پیرامون، رویدادهای درحال وقوع، فضاسازی برای القاء، ایجاد افکار عمومی، اجرای برنامه های استراتژیک ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت: تازمانی که اطلاعات دقیق از محیط نداشته باشیم امکان تشخیص مسائل را نیز نخواهیم داشت .

کارگزار روابط عمومی یک شخص رسانه ای


سرپرست وزارت ورزش و جوانان اشراف کامل بر موضوعات و رویدادهای مختلف در جامعه و جهان را از ویژگی اصلی کارشناس روابط عمومی به عنوان یک فرد رسانه ای دانست و افزود : این موضوع کمک می کند تا تحلیل دقیق تری نسبت به موضوعات و پیرامون خود در فضای حرفه ای و تخصصی داشته باشیم .

وی توضیح داد: به عنوان مثال اگر تیمی برای انجام یک مسابقه به رویدادی بین المللی اعزام می شود باید فضای داخلی برای این مسابقات توسط رسانه های مکتوب و تصویری کشور مهیا شود تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای ورزشکار ، شرایط رویداد نیز برای مخاطبان مشخص شود .

اخلاق مداری در رسانه


صالحی امیری با تصریح بر اخلاق مداری در رسانه ، ایجاد فضای مناسب برای نقد را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه هر کاشناس اهل فنی تفاوت بین نقد و تخریب را می داند، افزود :باید تلاش کنیم تا در تمامی بخش‌های مختلف ورزش کشور از جمله رسانه‌های ورزشی، اخلاق حرفه‌ای حاکم شود .


وی با طرح این سوال که ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان باید چه فضای رسانه‌ای را در داخل سازمان، محیط ملی و فراملی ایجاد کنیم، توضیح داد : ورزش همگانی به عنوان برنامه استراتژیک این وزارت‌خانه مطرح شده و اینکه چرا این موضوع تا این حد مغفول مانده به این دلیل است که سایر حوزه‌ها به قدری فربه شده اند که فضایی برای طرح این بخش از ورزش باقی نمانده و دوم اینکه با توجه به جذابیت ورزش قهرمانی و حرفه ای، جاذبه ای برای سرمایه گذاری برروی ورزش همگانی باقی نمانده تا رسانه ها بدان بپردازند.

کمک روابط عمومی در به ثمر رسیدن اهداف وزارت ورزش


سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : بر اساس تعریف ارائه شده، باید برنامه استراتژیک ورزش به عنوان نماد در رسانه های کشور با کمک روابط عمومی مطرح شود واین مهم باید به طور جدی پیگیری شود .


وی در این نشست همچنین به تغییرات صورت گرفته درحوزه مدیریت وزارت ورزش وجوانان اشاره کرد و اظهارداشت : ما در این وزارت‌خانه چیزی به عنوان ریزش نداریم، بلکه هدف ما گردش نیرو و بهره‌گیری از نیروهای متخصص است که این خود به حیات و تکامل این وزارتخانه کمک می‌کند .

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد