درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 12:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5627صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 مهر 1392 - 22:55
تحلیل معقول اخبار و ارائه مناسب آن از مهمترین وظایف روابط عمومی هاست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تحلیل معقول اخبار و ارائه مناسب آن به مخاطب از مهمترین وظایف روابط عمومی ها جهت تنویر افکار و شفاف سازی فعالیت های حوزه سلامت در جامعه است. 

به گزارش شارا به نقل از شبستان، دکتر طیب قدیمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، امروز ( 8 مهر)در سیزدهمین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی منطقه یک کشور که در سنندج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت های رزمندگان سپاه اسلام در طول 8 سال جنگ تحمیلی، گفت: اعتماد به نفسی که ملت ایران در طول جنگ کسب و به واسطه آن توانست در برابر استکبار بایستد بزرگترین ثمره این دوران پر شکوه است.


وی گفت: تعریف روابط عمومی بخصوص در حوزه وسیع سلامت بسیار گسترده و چند وجهی است چرا که جنبه های مختلف اجتماعی، مباحث عمومی و مباحث تخصصی را شامل می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه هرگونه اشتباه و سهل انگاری در این حوزه می تواند تبعات بسیار زیادی داشته باشد خاطر نشان کرد: پویایی و زنده بودن لازمه فعالیت در روابط عمومی است.


قدیمی از مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور خواست تحلیل مستمر امور، زمان شناسی و موقعیت شناسی را همواره مورد توجه جدی قرار دهند چراکه کسب خبر درست، تحلیل معقول اخبار و ارائه مناسب آن به مخاطب از مهمترین وظایف روابط عمومی ها جهت تنویر افکار و شفاف سازی فعالیت های حوزه سلامت در جامعه است.


وی گفت: سرمایه گذاری در حوزه روابط عمومی بیشترین بازدهی را برای دانشگاه می تواند در پی داشته باشد چراکه با استفاده از پتانسیل و ظرفیت بالای این حوزه می توان به بسط آموزش که یکی از پایه های اصلی ارتقای سلامت جامعه است دست یافت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: روابط عمومی ها باید دغدغه دانشگاه های علوم پزشکی را از سطح ستادی به محیطی ترین سطح منتقل و با فرهنگ سازی به ارتقای شاخص های بهداشتی درمانی جامعه کمک کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد