درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 17:58   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5627صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 مهر 1392 - 11:31
تحلیل معقول اخبار و ارائه مناسب آن از مهمترین وظایف روابط عمومی هاست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تحلیل معقول اخبار و ارائه مناسب آن به مخاطب از مهمترین وظایف روابط عمومی ها جهت تنویر افکار و شفاف سازی فعالیت های حوزه سلامت در جامعه است. 

به گزارش شارا به نقل از شبستان، دکتر طیب قدیمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، امروز ( 8 مهر)در سیزدهمین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی منطقه یک کشور که در سنندج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت های رزمندگان سپاه اسلام در طول 8 سال جنگ تحمیلی، گفت: اعتماد به نفسی که ملت ایران در طول جنگ کسب و به واسطه آن توانست در برابر استکبار بایستد بزرگترین ثمره این دوران پر شکوه است.


وی گفت: تعریف روابط عمومی بخصوص در حوزه وسیع سلامت بسیار گسترده و چند وجهی است چرا که جنبه های مختلف اجتماعی، مباحث عمومی و مباحث تخصصی را شامل می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه هرگونه اشتباه و سهل انگاری در این حوزه می تواند تبعات بسیار زیادی داشته باشد خاطر نشان کرد: پویایی و زنده بودن لازمه فعالیت در روابط عمومی است.


قدیمی از مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور خواست تحلیل مستمر امور، زمان شناسی و موقعیت شناسی را همواره مورد توجه جدی قرار دهند چراکه کسب خبر درست، تحلیل معقول اخبار و ارائه مناسب آن به مخاطب از مهمترین وظایف روابط عمومی ها جهت تنویر افکار و شفاف سازی فعالیت های حوزه سلامت در جامعه است.


وی گفت: سرمایه گذاری در حوزه روابط عمومی بیشترین بازدهی را برای دانشگاه می تواند در پی داشته باشد چراکه با استفاده از پتانسیل و ظرفیت بالای این حوزه می توان به بسط آموزش که یکی از پایه های اصلی ارتقای سلامت جامعه است دست یافت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: روابط عمومی ها باید دغدغه دانشگاه های علوم پزشکی را از سطح ستادی به محیطی ترین سطح منتقل و با فرهنگ سازی به ارتقای شاخص های بهداشتی درمانی جامعه کمک کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد