درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 20:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5566صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 8 مهر 1392 - 04:01
خنده‌های ظریف لباس‌اشتون را عوض‌کرد!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - حواشی دیدار اشتون با جلیلی و ظریف همواره مورد توجه رسانه ها بوده و هست یکی از حاشیه ها نوع پوشش کاترین اشتون در ایران دیدار ها است .
 
به گزارش شارا به نقل از خبرداغ ، همانگونه که تصاویر دیدارهای جلیلی پیداست در طی چند دیدار خانم اشتون با دبیر سابق شورای امنیت ملی کشورمان، لباس های خانم اشتون هر بار پوشیده تر و به پوشش دیپلماتیک مورد انتظار طرف ایرانی نزدیک تر می شد. بطوریکه رسانه های ایران به شوخی می گفتند در انتهای این دیدار ها اشتون چادری می شود!
 

کاترین اشتون و سعید جلیلی 

 

 

 

 

 

 

کاترین اشتون و حمد جواد ظریف
 


و در دیدار دوم همانگونه که پیش بینی می شد نوع پوشش اشتون تغییر کرد و اشتون از لباس های آزاد تری برای این دیدار استفاده کرد!

کاترین اشتون و حمد جواد ظریف 


بنظر می رسد صمیمیت بیش از حد ظریف در اولین دیدار و تفاوت 180 درجه ای رفتار او نسبت به جلیلی علت این تغییر پوشش اشتون است. باید دیدار این بار سیر دیدار های اشتون با نماینده ایرانی نوع پوشش او را به کدام سو می برد ؟!

 


 
البته مطمئنا این تغییر لباس ها اتفاقی نبوده و نشانه احترام اشتون به طرف ایرانی بوده است.
 
اما در دو اخیر دیدار نماینده کشورمان با کاترین اشتون و 5+1 ، وقتی ظریف بجای جلیلی با اشتون گفتگو کرد نوع گفتگوی و لحن و ژست نماینده ایران با اشتون تغییر زیادی کرده بود بطوریکه تصاویر خنده های ظریف در اولین دیدار ظریف و اشتون سوژه بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی شد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 5 نظر (فعال: 5 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1392/7/8 - 05:35 |     0     0     |
جون مادرتون ول کنید لباس اشتون رو .به لباس ماخانمهای ایرانی کم گیرمیدید حالا نوبت اشتونه؟؟؟؟

ناشناس
| 1392/7/8 - 06:27 |     0     0     |
چه ذهن بیماری؟!!!!
دنیای امروز ما به مسا میل مهمتری می اندیشد. و خود ما هنوز اندر خم کوچه های قرون قبل مانده ایم!!! افسوس.....



ناشناس
| 1392/7/8 - 06:28 |     0     0     |
چه ذهن بیماری؟!!!!
دنیای امروز ما به مسا یل مهمتری می اندیشد. و خود ما هنوز اندر خم کوچه های قرون قبل مانده ایم!!! افسوس.....



ناشناس
| 1392/7/8 - 06:58 |     0     0     |
آفرین به جلیلی

سلام
| 1392/7/8 - 07:14 |     0     0     |
واقعا برای کشورمون متاسفم که بعضی ها چطور قدرت مان را زیر سوال میبرند.....
همون جلیلی بهتر بود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد