درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:53   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5545صفحه نخست » یکشنبه، 7 مهر 1392 - 09:37
فیس‌بوک و یوتیوب محفل بیشترین اسپمرها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس یک گزارش، فیس‌بوک و یوتیوب بیشترین احتمال را دارند که بشقابی پر از هرزنامه را برایتان سرو کنند.

به گزارش شارا به نقل از افتانا، در یک پژوهش با عنوان «وضعیت هرزنامه‌های اجتماعی» که توسط موسسه‌ی Nexgate انجام گرفته، محققان با تجزیه و تحلیل شصت میلیون مطلب اجتماعی در بیست و پنج میلیون حساب کاربری موجود در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک، توییتر، و یوتیوب دریافتند که در نیمه‌ی نخست ۲۰۱۳ هرزنامه‌های اجتماعی رشد ۳۵۵ درصدی داشته‌اند که ۱۵ درصد این هرزنامه‌ها حاوی URLهایی متعلق به سایت‌های مستهجن و بدافزارها بوده است.

«دوین ردموند» موسس و مدیرعامل Nexgate روز سه شنبه اعلام کرد: «مساله‌ای که بیش از هر چیزی برای من جالب توجه است نرخ رشد این هرزنامه‌ها است. مساله‌ی دیگر تنوع مکانیزم‌ها و پیچیده شدن هر چه بیشتر آن‌هاست.

مکانیزم‌های انتشار هرزنامه‌ها، از اَپ‌ها گرفته تا پروفایل‌های ساختگی، امروزه روش‌های زیادی را پیش راه خود می‌بینند.» اما چه شبکه‌های اجتماعی بیشتر آلوده هستند؟ فیس‌بوک و یوتیوب در این رقابت با نسبت ۱۰۰ به ۱ بیشتر از دیگر شبکه‌های اجتماعی حاوی هرزنامه‌ها هستند. بر اساس این گزارش، فیس‌بوک بیشترین اطلاعات شخصی را در خود دارد و از این رو بیشتر از هر شبکه‌ی اجتماعی دیگر هدف حملات فیشینگ قرار می‌گیرد.

در حالی که‌ یوتیوب پرمخاطره‌ترین مطالب، شامل دشنام به مقدسات، تهدیدات، سخنان کینه‌توزانه و توهین‌ها را در خود جای داده است. به عقیده‌ی ردموند، افزایش ناگهانی هرزنامه‌های اجتماعی را می‌توان به افزایش ارزش شبکه‌های اجتماعی نسبت داد. زیرا هرچه میزان توجه به چیزی بیشتر شود، افراد بیشتری قصد سوء استفاده از آن را خواهند داشت.

وی افزود، همانگونه که تکنولوژی‌های زیادی برای مبارزه با هرزنامه‌های ایمیلی ایجاد شده اند، تکنولوژی‌هایی هم باید برای مقابله با هرزنامه‌های اجتماعی به وجود آیند. بیشتر سازمان‌ها به صورت دستی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، در حالی که قطعاً نیاز به ‌یک رویکرد تکنولوژی محور احساس می‌شود.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد