درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55019صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 17:10
بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
بینگ در حال حاضر شاهد رشد چشمگیری در تعداد کاربران خود است. رسیدن به 140 میلیون کاربر فعال روزانه در حالی که گوگل همچنان سلطه مطلق خود را در بازار جستجو حفظ می‌کند، دستاورد قابل توجهی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بینگ در حال حاضر شاهد رشد چشمگیری در تعداد کاربران خود است. رسیدن به 140 میلیون کاربر فعال روزانه در حالی که گوگل همچنان سلطه مطلق خود را در بازار جستجو حفظ می‌کند، دستاورد قابل توجهی است.

این افزایش 40 درصدی کاربران نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که تمرکز مایکروسافت بر هوش مصنوعی در حال نتیجه‌دهی است.

با این وجود، هنوز راه درازی در پیش است تا بینگ بتواند گوگل را از صدر جدول جستجوگران کنار بزند. گوگل همچنان با اختلاف قابل توجهی پیشرو است و سهم زیادی از بازار را در اختیار دارد.

اما رشد اخیر بینگ نشان‌دهنده پتانسیل این موتور جستجو است و می‌تواند زنگ خطری برای گوگل باشد.

رقابت بین این دو شرکت می‌تواند به نفع کاربران باشد و به نوآوری‌ها و پیشرفت‌های بیشتر در زمینه جستجوی اینترنتی منجر شود.

به طور کلی، آینده بینگ روشن به نظر می‌رسد. با تمرکز بر هوش مصنوعی و ارائه نوآوری‌های جدید، می‌تواند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد و به رقیبی جدی برای گوگل تبدیل شود.

منبع انگلیسی: theverge
منبع فارسی: شارا

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد