درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54632صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 09:00
چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
بالا رفتن از نردبان شغلی می‌تواند باعث شود ما از اینکه واقعا چه کسی هستیم غافل شویم. خوشبختانه، اقداماتی وجود دارد که می‌توانیم برای جلوگیری از این چالش انجام دهیم.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بالا رفتن از نردبان شغلی می‌تواند باعث شود ما از اینکه واقعا چه کسی هستیم غافل شویم. خوشبختانه، اقداماتی وجود دارد که می‌توانیم برای جلوگیری از این چالش انجام دهیم.


آیا تا به حال به یک هدف مهم در محل کار دست یافته‌اید، اما بعد با خود فکر کرده‌اید که "آیا اصلا این را می‌خواستم؟" این ممکن است یک بحران هویت در میانه شغلی باشد، تجربه‌ای رایج برای رهبرانی که به قله موفقیت حرفه‌ای نزدیک هستند.
خبر خوب این است که می‌توانید برای این لحظه آماده شوید و حتی به طور کامل از آن اجتناب کنید.

 

در اینجا پنج روش برای انجام این کار، با برخی نکات عملی از رهبرانی که این تجربه را داشته اند، آورده شده است.


1. پذیرش احتمال بحران
مسیر اجتناب از بحران هویت با پذیرش احتمال وقوع آن آغاز می‌شود. در حالی که این می‌تواند نگران کننده باشد، اما همچنین می‌تواند به عنوان یک فراخوان مفید برای اقدام عمل کند.


یک مدیر ارشد در بخش مراقبت‌های بهداشتی که چند سال پیش از بحران هویت در میانه شغلی خود عبور کرد، می‌گوید: "درک اینکه نمی‌دانید چه کسی هستید ترسناک است." بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم با غرق شدن در کار از یک بحران قریب‌الوقوع پنهان شویم.


اما ما فقط می‌توانیم برای مدت کوتاهی از آن اجتناب کنیم. او می‌گوید: "وقتی آن را ببینید، دیگر نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. باید اقدام کنید."


2. جدا کردن هویت خود از کارفرمای خود
به عنوان یک رهبر، معمولاً هویت شخصی خود را با شرکتی که نمایندگی می‌کنید، ادغام می‌کنید. ما معمولاً خودمان را با کارمان معرفی می‌کنیم، اما به مرور زمان شروع به از دست دادن دید خود نسبت به جایی که خود فردی ما به پایان می‌رسد و خود حرفه‌ای ما آغاز می‌شود، می‌کنیم.


مدیر اجرایی بخش مراقبت‌های بهداشتی در مورد تجربه خود می‌گوید: "با نگاه به گذشته، من کار و هویت خود را به قدری در هم تنیده بودم که دیگر نمی‌دانستم چه کسی هستم. تلاش و دستاوردهای سخت من همچنان پاداش می‌گرفت، بنابراین ادامه می‌دادم و من به از دست دادن خودم ادامه می‌دادم."


برای جدا کردن هویت خود از شغل خود، سعی کنید ویژگی‌هایی را که شما را تعریف می‌کنید و از مدت‌ها قبل از موفقیت شغلی‌تان ثابت مانده‌اند، بررسی کنید.


برای مثال، یک مدیر اجرایی پایداری صنعت فناوری به تازگی به یاد آورد که چگونه او در محله خود به عنوان "نوازنده سرنا" شناخته می‌شد. او از همان ابتدا استعدادی برای جذب دنبال کنندگان و رهبری ابتکارات داشت، ویژگی که او متوجه شد هنوز هم در کار و فراتر از آن از آن استفاده می‌کند. این مشاهده به او کمک کرد تا دوباره با خود واقعی‌اش جدا از شغل رسمی خود ارتباط برقرار کند.


3. دوباره به آرزوهای اولیه شغلی خود نگاه کنید
تمرین عالی دیگر این است که به اولین آرزوهای شغلی خود برگردید و ببینید چه چیزی در مورد این مشاغل برای شما جذاب بود. پشت سر این خاطرات بینش‌های ارزشمندی درباره کنجکاوی‌ها و علایق ذاتی شما پنهان است.


4. خود را در یک زمینه جدید به چالش بکشید
یک راه عالی برای کشف مجدد حس خود، تغییر زمینه کاری است. این نیازمند ترجمه تخصص شما برای یک بخش یا نقش جدید است که می‌تواند دشوار اما توانمندساز باشد.


کیسیا جیمز، رهبر و مشاور مستقل استعداد در شیکاگو، می‌گوید: "من زمانی که از کار داخلی به مشاور استعداد برای طیف گسترده‌ای از سازمان‌های غیرانتفاعی تغییر شغل دادم، چرخش شغلی قابل توجهی داشتم."


پس از این تغییر، جیمز می‌گوید: "کار من اکنون به من امکان می‌دهد بر تعداد زیادی از سازمان‌های متنوع با مأموریت‌ها و ارزش‌های باورنکردنی تأثیر بگذارم."


5. از دیگران حمایت بگیرید
ما تمایل داریم نسبت به خودمان بسیار سخت‌گیرتر از اطرافیان‌مان باشیم. از این فرصت استفاده کنید تا از همکاران، دوستان و مربیان دعوت کنید تا به شما کمک کنند خودتان را با نگرشی مهربانانه‌تر ببینید.
 

تاریخ انتشار: 30 اکتبر 2023

منبع انگلیسی: fastcompany

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد