درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 20:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54441صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 10 فروردین 1403 - 06:30
چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
پرامپت‌نویسی، هنر نوشتن دستورالعمل‌ها و پرسیدن از ابزارها و انواع مدل‌های هوش مصنوعی است. به عبارت دیگر، پرامپت‌نویسی، مهارتی است که به متخصصان روابط‌عمومی کمک می‌کند تا محتوای خلاقانه و تأثیرگذاری تولید کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || پرامپت‌نویسی، هنر نوشتن دستورالعمل‌ها و پرسیدن از ابزارها و انواع مدل‌های هوش مصنوعی است. به عبارت دیگر، پرامپت‌نویسی، مهارتی است که به متخصصان روابط‌عمومی کمک می‌کند تا محتوای خلاقانه و تأثیرگذاری تولید کنند.


نکات زیر، موارد مهمی هستند که باید در پرامپت‌نویسی رعایت شوند:


هدف پرامپت خود را مشخص کنید. قبل از شروع به نوشتن پرامپت، باید مشخص کنید که هدف شما از تولید محتوا چیست. آیا می‌خواهید یک داستان کوتاه بنویسید؟ یک مقاله خبری بنویسید؟ یا یک قطعه موسیقی بسازید؟


مخاطب خود را در نظر بگیرید. پرامپت خود را به‌گونه‌ای بنویسید که برای مخاطب شما قابل‌فهم و جذاب باشد.


از لحن و زبان مناسب استفاده کنید. پرامپت خود را با توجه به موضوع و هدف محتوای خود بنویسید.


از کلمات و عبارات واضح و مختصر استفاده کنید. از استفاده از کلمات و عبارات مبهم یا پیچیده خودداری کنید.


از خلاقیت خود استفاده کنید. به‌جای اینکه فقط دستورالعمل‌های خشک و واضح ارائه دهید، از خلاقیت خود برای تحریک ذهن مخاطب استفاده کنید.

 با تمرین و تکرار، می‌توانید مهارت پرامپت‌نویسی خود را بهبود بخشید و از این مهارت برای تولید محتوای خلاقانه و تأثیرگذار در روابط‌عمومی استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد