درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 13:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5444صفحه نخست » پنجشنبه، 4 مهر 1392 - 04:08
شکاف جنسیتی در میان کاربران اینترنت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمیسیون پهنای باند سازمان ملل متحد اعلام کرد تعداد کاربران آنلاین زن ۲۰۰ میلیون نفر کمتر از کاربران مرد است، و این شکاف جنسیتی درصورتی که اقدامی در این زمینه انجام نگیرد این اختلاف به ۳۵۰ میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

شکاف جنسیتی در میان کاربران اینترنت


براساس گزارش شارا به نقل از فاکس‌نیوز، گزارش این کمیسیون نشان می‌دهد به ویژه در کشورهای درحال توسعه تجهیزاتی از قبیل رایانه‌ها بیشتر در انحصار مردان قرار دارد،‌ برای مثال در در جنوب صحرای آفریقا تنها نیمی از جمعیت زنان به اینترنت دسترسی ندارند. این گزارش نشان از شکاف جنسیتی عمیق نگران‌کننده‌ای در میان جمعیت آنلاین دارد.

 

به گفته حمدون توره رئیس کل گروه ارتباطات دور و قائم‌مقام کمیسیون پهنای باند سازمان ملل متحد، باید اطمینان حاصل شود که تمامی افراد به ویژه نسل جوان امروز به تکنولوژی‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی دسترسی برابر دارند. وی معتقد است تلاش برای جبران این عدم تعادل به نفع تمامی دولت‌ها است.

براساس این گزارش که "افزایش فرصت‌های دیجیتال: افزایش مشارکت زنان و دختران در جامعه اطلاعاتی" نام دارد، زنان با تاخیر بیشتر و سرعت کمتری نسبت به مردان در سرتاسر جهان آنلاین می‌شوند. از میان 2.8 میلیارد کاربر آنلاین اینترنت در جهان 1.3 میلیارد نفر از آنها زن و 1.5 میلیارد نفر از آنها مرد هستند.

به گفته این گزارش وارد افزایش جمعیت زنان و دختران آنلاین در کشورهای درحال توسعه می‌تواند منجر به بهبود اقتصاد جهانی تا ارزش 18 میلیارد دلار شود.

به گفته هلن کلارک رئیس برنامه توسعه سازمان ملل متحد، گزارش جدید چشم‌اندازی از فرصت‌ها برای قدرتمند سازی بیشتر زنان،‌برابری جنسیتی و وارد شدن به دوران تغییر و تحولات تکنولوژیکی پرسرعت ارائه کرده‌است. به گفته وی این گزارش راه‌هایی را نشان می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توان به واسطه استفاده از تکنولوژی‌های جدید در حمایت از برابری جنسیتی و توانمند‌سازی زنان، پیشرفت قابل توجهی در برنامه توسعه پایدار ایجاد کرد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد