درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 01:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54409صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 5 فروردین 1403 - 11:24
تکنیک و تاکتیک
تفاوت بین تکنیک و تاکتیک به زمینه‌ای که در آن استفاده می‌شوند بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می‌توان گفت که تکنیک‌ها روش‌های انجام کاری هستند که معمولاً در یک زمینه خاص استفاده می‌شوند، در حالی که تاکتیک‌ها روش‌های انجام کاری هستند که برای رسیدن به یک هدف خاص استفاده می‌شوند.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تکنیک و تاکتیک دو اصطلاح مهم در حوزه‌های مختلف، از جمله ورزش، کسب و کار و نظامی هستند. هر دوی این اصطلاحات به روش‌ها یا روش‌هایی برای انجام کاری اشاره دارند، اما تفاوت‌های کلیدی بین آنها وجود دارد.


تکنیک به روش‌های انجام کاری اشاره دارد که معمولاً در یک زمینه خاص استفاده می‌شوند. تکنیک‌ها معمولاً ثابت هستند و برای انجام یک کار به روشی خاص طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، تکنیک‌های تیراندازی با کمان یا شنا تکنیک‌های خاصی هستند که برای انجام این فعالیت‌ها به روشی موثر و ایمن طراحی شده‌اند.


تاکتیک به روش‌های انجام کاری اشاره دارد که برای رسیدن به یک هدف خاص استفاده می‌شوند. تاکتیک‌ها معمولاً انعطاف‌پذیرتر از تکنیک‌ها هستند و می‌توانند برای رسیدن به اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، یک تیم فوتبال ممکن است از تاکتیک‌های مختلفی برای حمله یا دفاع استفاده کند.


در اینجا چند تفاوت کلیدی بین تکنیک و تاکتیک آورده شده است:
ویژگیتکنیکتاکتیکثباتثابتانعطاف‌پذیرهدفروش انجام کاریروش رسیدن به یک هدفزمینهمعمولاً در یک زمینه خاص استفاده می‌شودمی‌تواند در زمینه‌های مختلف استفاده شود
در ادامه چند مثال دیگر از تکنیک و تاکتیک آورده شده است:


تکنیک
تکنیک‌های رانندگی
تکنیک‌های آشپزی
تکنیک‌های نقاشی
تکنیک‌های جراحی


تاکتیک
تاکتیک‌های جنگی
تاکتیک‌های بازاریابی
تاکتیک‌های فروش
تاکتیک‌های مذاکره


در نهایت، تفاوت بین تکنیک و تاکتیک به زمینه‌ای که در آن استفاده می‌شوند بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می‌توان گفت که تکنیک‌ها روش‌های انجام کاری هستند که معمولاً در یک زمینه خاص استفاده می‌شوند، در حالی که تاکتیک‌ها روش‌های انجام کاری هستند که برای رسیدن به یک هدف خاص استفاده می‌شوند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد